Új ügyvezető a Hill and Knowlton élén

Szeptember 15-én Lakatos Zsófia ügyvezető igazgatóként csatlakozott a Hill and Knowlton Hungary Kft-hez. Az új ügyvezető igazgató felel a magyarországi stratégiai tervezésért, a kiváló szakmai munka biztosításáért, a napi működésért és az ügynökség összteljesítményéért.

Lakatos Zsófia a Külkereskedelmi Főiskolán szerzett PR diplomát 1998-ban, majd a Los Angeles-i California State University-n tanult PR-t és televíziós hírszerkesztést. 2003-ban kitűnő minősítéssel szerzett MBA diplomát Menedzsment Szakon a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen.

1999-2000-ben az RTL KLUB Híradójánál dolgozott riporterként, majd a Capital Communications Pénzügyi, Vállalati és Üzleti Kommunikációs Ügynökségnél töltött 8 évet, 2002-től az ügynökség igazgatójaként. Főbb ügyfelei közé tartozott a Magyar Telekom, a MOL, a Citibank, a Budapest Bank, az FHB, a  Brokernet, a Vienna Capital Partners, a Raiffeisen Private Equity Management, az Allen&Overy és a Mid Europa Partners. 2007-2008-ban a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium Klímaváltozás elleni kampányának kommunikációs vezetője volt.

Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség alelnöke, szakterülete a Vállalati Felelősségvállalás, hozzá kötődnek a CSR Best Practice és a CSR Média pályázatok. Angolul és spanyolul felsőfokon beszél. Férjezett, két gyermeke van.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo