Új igazgató a Microsoftnál

Héjjas Gábor veszi át az Microsoft Magyarország nagyvállalati üzletág-igazgatói pozícióját a távozó Fehérvári Józseftől.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2008. április 30-tól Héjjas Gábor (39) tölti be a Microsoft Magyarország nagyvállalati üzletág-igazgatói (EPG Manager) posztját. Az üzletág vezetőjeként felelős lesz a nagyvállalati ügyfelek felé történő értékesítési stratégia kialakításáért és végrehajtásáért. Feladatai közé tartozik a további piaci növekedési lehetőségek feltérképezése és a nagyvállalati  partnerhálózati együttműködés megerősítése, valamint a megoldás értékesítésért felelős technológiai és értékesítési  munkatársak munkájának irányítása.

A közgazdász végzettségű szakember 1996-tól 2001-ig töltötte be az Unilever Magyarország Kft DiverseyLever vállalatának ügyvezetői posztját. 2001-től, mint vállalati üzletágvezető vett részt a Matávnet Axeleróvá alakulásában, majd 2004-től az Axelero értékesítési vezérigazgató helyettese. 2005-ben a Telekom T-Com üzletágán belül a lakossági szolgáltatások divíziójának vezetését vette át.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo