Új igazgató a Microsoftnál

Héjjas Gábor veszi át az Microsoft Magyarország nagyvállalati üzletág-igazgatói pozícióját a távozó Fehérvári Józseftől.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

2008. április 30-tól Héjjas Gábor (39) tölti be a Microsoft Magyarország nagyvállalati üzletág-igazgatói (EPG Manager) posztját. Az üzletág vezetőjeként felelős lesz a nagyvállalati ügyfelek felé történő értékesítési stratégia kialakításáért és végrehajtásáért. Feladatai közé tartozik a további piaci növekedési lehetőségek feltérképezése és a nagyvállalati  partnerhálózati együttműködés megerősítése, valamint a megoldás értékesítésért felelős technológiai és értékesítési  munkatársak munkájának irányítása.

A közgazdász végzettségű szakember 1996-tól 2001-ig töltötte be az Unilever Magyarország Kft DiverseyLever vállalatának ügyvezetői posztját. 2001-től, mint vállalati üzletágvezető vett részt a Matávnet Axeleróvá alakulásában, majd 2004-től az Axelero értékesítési vezérigazgató helyettese. 2005-ben a Telekom T-Com üzletágán belül a lakossági szolgáltatások divíziójának vezetését vette át.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo