A repülőterek nemzetközi szervezetének megbízásából minden negyedévben az utasok kikérdezésével készül az ún. ASQ (Airport Service Quality) független felmérés, amelyben a világ összes fontos és nagyobb repülőtere részt vesz. Emiatt a repülőtéri szakmában az ASQ megállapításai már régóta mérvadó felmérésnek számítanak és egy sor szolgáltatás megítélésében ezt tekintik alapnak.
A kérdőívek minden, a repülőtéren igénybe vehető szolgáltatást pontoz, a parkolástól kezdve a biztonsági vizsgálaton át egészen a mellékhelyiségek tisztaságáig. Az 1-5 pontig terjedő skálán 3,5-es átlag felett már kifejezetten jónak számít, ehhez képest Budapest egyetlen negyedév alatt 3,63 pontról 3,97-re emelte az átlagát, megelőzve egy sor európai repülőteret. (A felmérés konkrét számai, egy-egy repülőtér részletes értékelése természetesen nem nyilvános adat)
Az ASQ felmérésben a régiós, azaz európai kategóriában összesen 52 repülőtér vett részt és az általános megítélésben a Budapest Airport egy sor olyan vetélytársat utasított maga mögé, mint Bécs, Madrid, Athén vagy Milánó. Fontos elem, hogy mind a turisták, mind az üzleti utazók igen előkelő helyre sorolták a Budapest Airport nyújtotta szolgáltatásokat. Az elsők között szerepel pl. a repülőtér biztonsági személyzet udvariassága, a rövid várakozási idő az egyébként igen alaposnak ítélt utasbiztonsági ellenőrzésnél, a repülőtéri éttermek kínálata és kiváló ár/érték aránya, valamint a repülőtéri üzletek árai. Az általános repülőtéri atmoszféra valamint az áttekinthetőség területén a SkyCourt révén az európai top-ligába, a legjobb 10 repülőtér közé került a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér. Különösen figyelemre méltó, hogy míg az építkezés miatt sokszor kényelmetlen volt az átszállás, most - a SkyCourt átadása után - az átszálló utasok kiválónak, könnyen áttekinthetőnek és nagyon jónak tartják a budapesti tranzitot.