"Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy biztosítsuk a választás lehetőségét vásárlóink és partnereink számára" - mondta Brad Wilson, a Microsoft Dynamics CRM igazgatója. "Globális partnerhálózatunk és a Microsoft Dynamics CRM kódbázis lehetővé teszi számunkra, hogy világszerte, mérettől függetlenül az ügyfélnél vagy távoli szolgáltatásként igénybe vehető (on-premise és on-demand) megoldások megfelelő kombinációját szállítsuk vásárlóink számára."
Az új CRM változat a Software Plus szolgáltatások rugalmasságát biztosítja
A Microsoft Dynamics CRM 4.0 egy igen jól skálázható szoftverplatform, amely számos nyelvet és pénznemet támogat. Így az akár különböző országokban, több leányvállalattal működő nagyvállalatok igényeit is teljes körűen képes lefedni.
Az on-premise és on-demand alkalmazásokhoz használatos egyetlen kódbázis igénybe vételével a vásárlók azt a modult választhatják, amely leginkább megfelel üzleti és IT igényeiknek, és az idő múlásával lehetőségük van a modul megváltoztatására is, ha igényeik vagy preferenciáik megváltoznak. Az alkalmazással kapcsolatos választási lehetőségeken túlmenően a Microsoft Dynamics CRM rendkívül hatékony, szerepre szabott felhasználói lehetőségeket biztosít felhasználói felületek széles körén keresztül. Ezek közé tartoznak például a Microsoft Office Outlook, a Windows Internet Explorer valamint mobil eszközök egész skálája.
A Microsoft Dynamics CRM a Microsoft software plus szolgáltatási stratégiájának kulcsfontosságú jellemzőit nyújtja. A termék a CRM képességek olyan széles körét kínálja, amelyek egyaránt alkalmazhatóak hagyományos on-premise megoldásként, web-alapú on-demand megoldásként, illetve on-premise szoftver és on-demand szolgáltatások rugalmas együtteseként. Ez olyan páratlan rugalmasságot biztosít, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki meglévő kliens- és szerverrendszereikből úgy, hogy közben kihasználják azokat az on-demand szolgáltatásokat, amelyek üzleti szempontból indokoltak.