A Praktiker konszern az eddig rendelkezésre álló, még ideiglenes számadatok alapján az előző üzleti évben elért nettó konszernforgalmát 24,8 százalékkal, 3,95 milliárd euróra növelte. Ezzel a Praktiker konszern a 2007-re kitűzött, kereken négymilliárd eurós forgalmazási sikeresen teljesítette. Németországban a 2007. évi forgalom a német Max Bahr barkácslánc akvizíciója következtében 25,5 százalékkal, 2,86 milliárd euróra nőtt. Németországon kívül a Praktiker 1,08 milliárd eurót forgalmazott, ez 23,0 százalékkal több, mint az előző évben.
A Praktiker konszern fejlődésének motorja továbbra is a kelet-európai régió. A Németországon kívüli forgalom dinamikáját erőteljesen sikerült növelni 2007-ben, ebben része volt annak a 15 új áruháznak - köztük két új magyarországi üzletegységnek is -, amelyek zömében az év második felében nyitottak meg, de szerepet játszott benne a már meglévő telephelyek területarányos termelékenységének újabb növekedése is.
Az év végén a Praktiker konszern összesen 425 áruházat működtetett (az előző évben: 341), ebből 337-et Németországban (az előző évben: 268), és 88-at külföldön (az előző évben: 73). A németországi növekedés kizárólag a Max Bahr akvizíciójára vezethető vissza (76 áruház).