Pesti Est: az Exit felett bevételben és olvasottságban

A Szonda Ipsos és a GfK közös kutatása, a Nemzeti Médiaanalízis napokban megjelent 2008. első félévi adatai szerint az EST Lapok - országszerte 426 000 olvasóval - vezetik a programmagazinok piacát.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Nemzeti Médiaanalízis adataiból látható, hogy a 18 évesnél idősebb lakosság körében az országos Est Lapok hetente 394 000, ezen belül a Pesti Est 160 000, míg az Exit 158 000 olvasóhoz jut el.

Az Est Media Group (EMG) portfoliójába tartozó EST Lapok hirdetési árbevételükkel is magasan kiemelkednek a mezőnyből: a TNS Media Intelligence "Adex Plus" kutatásából kitűnik, hogy 2008. első félévében az Est Lapok összes listaáras hirdetési bevételei több mint két és félszeresen meghaladták a sorban következő kiadvány, az Exit listaáras bevételeit. Amennyiben csak a budapesti kiadásokat hasonlítjuk össze, akkor megállapítható, hogy a Pesti Est listaáras bevétele önmagában is több mint másfélszerese a "versenytárs" Exit-ének.

Mindemellett kiemelendő tendencia, hogy a két lap listaáras bevételei közötti különbség is folyamatosan növekszik, hiszen az EST Lapok 11%-kal növelték listaáras bevételeiket az előző év azonos időszakához képest, amíg az Exit 9%-kal.

Az EST 16 éve van jelen a programmagazinok piacán, ahol megjelenése óta töretlenül és egyértelműen piacvezető. - írja az Est Csoport közleményében, reagálva arra a hírre, hogy az Sanoma szintén a Nemzeti Médiaanalízisre hivatkoza közölte, hogy az Exit olvasótábora 180 ezer fő, és ezzel megelőz minden vetélytársat. 

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo