A Nemzeti Médiaanalízis adataiból látható, hogy a 18 évesnél idősebb lakosság körében az országos Est Lapok hetente 394 000, ezen belül a Pesti Est 160 000, míg az Exit 158 000 olvasóhoz jut el.
Az Est Media Group (EMG) portfoliójába tartozó EST Lapok hirdetési árbevételükkel is magasan kiemelkednek a mezőnyből: a TNS Media Intelligence "Adex Plus" kutatásából kitűnik, hogy 2008. első félévében az Est Lapok összes listaáras hirdetési bevételei több mint két és félszeresen meghaladták a sorban következő kiadvány, az Exit listaáras bevételeit. Amennyiben csak a budapesti kiadásokat hasonlítjuk össze, akkor megállapítható, hogy a Pesti Est listaáras bevétele önmagában is több mint másfélszerese a "versenytárs" Exit-ének.
Mindemellett kiemelendő tendencia, hogy a két lap listaáras bevételei közötti különbség is folyamatosan növekszik, hiszen az EST Lapok 11%-kal növelték listaáras bevételeiket az előző év azonos időszakához képest, amíg az Exit 9%-kal.
Az EST 16 éve van jelen a programmagazinok piacán, ahol megjelenése óta töretlenül és egyértelműen piacvezető. - írja az Est Csoport közleményében, reagálva arra a hírre, hogy az Sanoma szintén a Nemzeti Médiaanalízisre hivatkoza közölte, hogy az Exit olvasótábora 180 ezer fő, és ezzel megelőz minden vetélytársat.