Pesti Est: az Exit felett bevételben és olvasottságban

A Szonda Ipsos és a GfK közös kutatása, a Nemzeti Médiaanalízis napokban megjelent 2008. első félévi adatai szerint az EST Lapok - országszerte 426 000 olvasóval - vezetik a programmagazinok piacát.

A Nemzeti Médiaanalízis adataiból látható, hogy a 18 évesnél idősebb lakosság körében az országos Est Lapok hetente 394 000, ezen belül a Pesti Est 160 000, míg az Exit 158 000 olvasóhoz jut el.

Az Est Media Group (EMG) portfoliójába tartozó EST Lapok hirdetési árbevételükkel is magasan kiemelkednek a mezőnyből: a TNS Media Intelligence "Adex Plus" kutatásából kitűnik, hogy 2008. első félévében az Est Lapok összes listaáras hirdetési bevételei több mint két és félszeresen meghaladták a sorban következő kiadvány, az Exit listaáras bevételeit. Amennyiben csak a budapesti kiadásokat hasonlítjuk össze, akkor megállapítható, hogy a Pesti Est listaáras bevétele önmagában is több mint másfélszerese a "versenytárs" Exit-ének.

Mindemellett kiemelendő tendencia, hogy a két lap listaáras bevételei közötti különbség is folyamatosan növekszik, hiszen az EST Lapok 11%-kal növelték listaáras bevételeiket az előző év azonos időszakához képest, amíg az Exit 9%-kal.

Az EST 16 éve van jelen a programmagazinok piacán, ahol megjelenése óta töretlenül és egyértelműen piacvezető. - írja az Est Csoport közleményében, reagálva arra a hírre, hogy az Sanoma szintén a Nemzeti Médiaanalízisre hivatkoza közölte, hogy az Exit olvasótábora 180 ezer fő, és ezzel megelőz minden vetélytársat. 

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo