Pesti Est: az Exit felett bevételben és olvasottságban

A Szonda Ipsos és a GfK közös kutatása, a Nemzeti Médiaanalízis napokban megjelent 2008. első félévi adatai szerint az EST Lapok - országszerte 426 000 olvasóval - vezetik a programmagazinok piacát.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nemzeti Médiaanalízis adataiból látható, hogy a 18 évesnél idősebb lakosság körében az országos Est Lapok hetente 394 000, ezen belül a Pesti Est 160 000, míg az Exit 158 000 olvasóhoz jut el.

Az Est Media Group (EMG) portfoliójába tartozó EST Lapok hirdetési árbevételükkel is magasan kiemelkednek a mezőnyből: a TNS Media Intelligence "Adex Plus" kutatásából kitűnik, hogy 2008. első félévében az Est Lapok összes listaáras hirdetési bevételei több mint két és félszeresen meghaladták a sorban következő kiadvány, az Exit listaáras bevételeit. Amennyiben csak a budapesti kiadásokat hasonlítjuk össze, akkor megállapítható, hogy a Pesti Est listaáras bevétele önmagában is több mint másfélszerese a "versenytárs" Exit-ének.

Mindemellett kiemelendő tendencia, hogy a két lap listaáras bevételei közötti különbség is folyamatosan növekszik, hiszen az EST Lapok 11%-kal növelték listaáras bevételeiket az előző év azonos időszakához képest, amíg az Exit 9%-kal.

Az EST 16 éve van jelen a programmagazinok piacán, ahol megjelenése óta töretlenül és egyértelműen piacvezető. - írja az Est Csoport közleményében, reagálva arra a hírre, hogy az Sanoma szintén a Nemzeti Médiaanalízisre hivatkoza közölte, hogy az Exit olvasótábora 180 ezer fő, és ezzel megelőz minden vetélytársat. 

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo