Milyen Microsoftot látna szívesen?

Egynapos szakmai workshopot tartott csütörtökön a Corvinus Egyetemen a Microsoft Magyarország, ahol közel negyven webes szakértő kapott lehetőséget arra, hogy "újraformálja" a nagyvállalatot. A rendezvény kulcskérdése az volt, hogy milyen Microsoftot látnának szívesen a webügynökségek képviselői a hazai webes ökoszisztémában. A Microsoft arra kereste a választ, hogyan támogathatja még hatékonyabban a meghívott vállalatok munkáját, hogy azok egyre magasabb színvonalon tudják kiszolgálni az ügyfeleiket. A szeptember 18-i rendezvény a Microsoft klubépítő programjának első eleme volt.

A workshop eredményei

A csütörtökön megtartott, egynapos workshop során olyan konkrét kezdeményezések, programok öltöttek formát, amelyek a jövőben a hazai webfejlesztői piac továbblendítését, fejlődését eredményezik. A jelenlévők által kiválasztott négy témát a négy nagy hazai ügynökség fejlesztési igazgatója vezette, a Microsoft adott szakterületért felelős tanácsadója pedig moderálta. A Varga Tamás (Carnation) által vezetett workshop az üzletfejlesztés, a kereskedelem és a marketing terén állt elő konkrét javaslatokkal.

Zentai Péter (SenseNet) a webfejlesztői közösség-építés és klub-rendszer, míg Gergely László (Kirowski) az erőforrás-problémák (oktatás, toborzás, kiválasztás, webes piac vonzerejének növelése) kérdéskörére igyekezett választ találni. Toldi György (Arcus Interactive Group) szekciójában a webfejlesztő cégeket érintő infrastrukturális kérdések kerültek napirendre és megválaszolásra a hoszting, a saját rendszerek és inkubációs központok témákban. Mind a négy workshop konkrét programokat definiált, amelyeknek megvalósítása a résztvevők vállán nyugszik - de ötletgazdaként a Microsoft biztosítja hozzá a legtöbb erőforrást.

Bátorfi Zsolt, a Microsoft Magyarország Kft. fejlesztési platform szakértője (aki a "Jövő Web-technológiáiról a Microsofttól" címmel tartott előadást), rendkívül sikeresnek ítélte a kezdeményezést, és hangsúlyozta, hogy hosszútávú, stratégiai együttműködésre törekszenek a magyarországi webügynökségekkel, webfejlesztő vállalatokkal.


Csiszár Dénes, a Microsoft Magyarország Kft. üzletfejlesztési tanácsadója (egyben a workshop ötletgazdája és vezetője) kiemelte, hogy az esemény azért bizonyult nagyon hasznosnak, mert egyrészt illeszkedik az átformálódó, megújuló Microsoft üzleti stratégiájába, másrészt konkrét eredmények is születtek.

A klub jövője

Az eseményről hamarosan ezen az oldalon található bővebb információ, amely a közösség további kapcsolattartó és programalkotó helyeként szolgál. A Microsoft webügynökségi klubjának következő eseménye november elején várható, amelyen a klubba bekerült cégek vezetői folytatják a programok kidolgozását, és értékelik az addig született eredményeket.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo