Milyen Microsoftot látna szívesen?

Egynapos szakmai workshopot tartott csütörtökön a Corvinus Egyetemen a Microsoft Magyarország, ahol közel negyven webes szakértő kapott lehetőséget arra, hogy "újraformálja" a nagyvállalatot. A rendezvény kulcskérdése az volt, hogy milyen Microsoftot látnának szívesen a webügynökségek képviselői a hazai webes ökoszisztémában. A Microsoft arra kereste a választ, hogyan támogathatja még hatékonyabban a meghívott vállalatok munkáját, hogy azok egyre magasabb színvonalon tudják kiszolgálni az ügyfeleiket. A szeptember 18-i rendezvény a Microsoft klubépítő programjának első eleme volt.

A workshop eredményei

A csütörtökön megtartott, egynapos workshop során olyan konkrét kezdeményezések, programok öltöttek formát, amelyek a jövőben a hazai webfejlesztői piac továbblendítését, fejlődését eredményezik. A jelenlévők által kiválasztott négy témát a négy nagy hazai ügynökség fejlesztési igazgatója vezette, a Microsoft adott szakterületért felelős tanácsadója pedig moderálta. A Varga Tamás (Carnation) által vezetett workshop az üzletfejlesztés, a kereskedelem és a marketing terén állt elő konkrét javaslatokkal.

Zentai Péter (SenseNet) a webfejlesztői közösség-építés és klub-rendszer, míg Gergely László (Kirowski) az erőforrás-problémák (oktatás, toborzás, kiválasztás, webes piac vonzerejének növelése) kérdéskörére igyekezett választ találni. Toldi György (Arcus Interactive Group) szekciójában a webfejlesztő cégeket érintő infrastrukturális kérdések kerültek napirendre és megválaszolásra a hoszting, a saját rendszerek és inkubációs központok témákban. Mind a négy workshop konkrét programokat definiált, amelyeknek megvalósítása a résztvevők vállán nyugszik - de ötletgazdaként a Microsoft biztosítja hozzá a legtöbb erőforrást.

Bátorfi Zsolt, a Microsoft Magyarország Kft. fejlesztési platform szakértője (aki a "Jövő Web-technológiáiról a Microsofttól" címmel tartott előadást), rendkívül sikeresnek ítélte a kezdeményezést, és hangsúlyozta, hogy hosszútávú, stratégiai együttműködésre törekszenek a magyarországi webügynökségekkel, webfejlesztő vállalatokkal.


Csiszár Dénes, a Microsoft Magyarország Kft. üzletfejlesztési tanácsadója (egyben a workshop ötletgazdája és vezetője) kiemelte, hogy az esemény azért bizonyult nagyon hasznosnak, mert egyrészt illeszkedik az átformálódó, megújuló Microsoft üzleti stratégiájába, másrészt konkrét eredmények is születtek.

A klub jövője

Az eseményről hamarosan ezen az oldalon található bővebb információ, amely a közösség további kapcsolattartó és programalkotó helyeként szolgál. A Microsoft webügynökségi klubjának következő eseménye november elején várható, amelyen a klubba bekerült cégek vezetői folytatják a programok kidolgozását, és értékelik az addig született eredményeket.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo