Konica Minolta: ügyvezető-váltás

Változás történt a Konica Minolta Magyarország Üzleti Megoldások Kft. élén. Az ügyvezető igazgatói poszt betöltésére Roman Tihelka-t nevezték ki, aki 2008. január 8-i hatállyal látja el a cég ügyvezetői teendőit.

Roman Tihelka 1991 óta dolgozik a Konica Minolta vállalatcsoportnál. 2003. májusa óta a Konica Minolta Csehország ügyvezető igazgatója, és ezentúl mind a két leányvállalat irányítása az ő feladata lesz. Az Ő nevéhez fűződik többek között a csehországi leányvállalat évről évre növekvő kereskedelmi bevétele, mely a 2007-es évben elérte a 43 millió eurót.

Páyafutása során számos ország piacát sikerült megismernie, és ezáltal tapasztalatokat gyűjtenie, ide sorolva Romániát, Ausztriát, Lengyelországot, Ukrajnát, a Balti államokat és Csehországot.

Célkitűzése, hogy egy erőteljesebb értékesítési stratégiát valósítson meg Magyarországon, mely a megoldások értékesítésén és az új szolgáltatások bevezetésén alapszik. Munkájában nagy segítséget jelent Václav la Rosé  Kovarik, aki úgy szintén január 8-val csatlakozott a magyarországi vállalathoz. 2004 óta áll a Konica Minolta Csehország alkalmazásában, fő tevékenységei közé tartozik többek között a folyamat optimalizálás, a termékmarketing, és ő felel az ügyfél szolgáltatások új koncepciójának kidolgozásáért és fejlesztéséért. Vaclav la Rosé Kovarik az új Termék Marketing és Termék Támogatás osztály vezetőjeként látja el szükséges teendőit a magyarországi vállalatnál.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo