A Siemens Enterprise Communications Magyarország Kft. kompetenciaközpontot hoz létre, amellyel piaci jelenlétének gyors növekedését kívánja előkészíteni. Új piacra lépési stratégiája keretében a cég a magyar kommunikációs szolgáltatások piacának magasabb szintű kiszolgálása érdekében szélesíteni kívánja indirekt értékesítési csatornáit. Az értékesítési partnerek bevonásától a Simens a termékeihez és szolgáltatásaihoz való jobb hozzáférést, így az értékesítés jelentős bővülését reméli. Ügyfelei számára előnyt jelent, hogy a szervizcsapat kizárólag a szervizszolgáltatások ellátására összpontosít. (A mai üzleti megközelítés szerint egy cég legfőbb értéke az ügyfél: "Ha van ügyfeled, akkor van üzlet, ha nincs, akkor csak hobbid van" - tartja a mondás.)
Az új kompetenciaközpont munkatársi gárdája a Siemens szervizrészlegének dolgozóiból áll össze. A kompetenciaközpont hozzáfér a Siemens Enterprise Communications teljes tudásbázisához, így az ügyfelek legösszetettebb műszaki kérdéseire is megtalálja a választ. Az új kompetenciaközpont - amely 2008. július 1-jétől áll a partnerek rendelkezésére - "kiválóságközpontként" szolgál majd minden Siemens Enterprise Communicationst érintő műszaki kérdés és megoldás tekintetében Magyarországon.