Kompetenciaközpontot épít a világcég

A Siemens Enterprise Communications Magyarország kompetenciaközpontot hoz létre, amellyel piaci jelenlétének gyors növekedését kívánja előkészíteni.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Siemens Enterprise Communications Magyarország Kft. kompetenciaközpontot hoz létre, amellyel piaci jelenlétének gyors növekedését kívánja előkészíteni. Új piacra lépési stratégiája keretében a cég a magyar kommunikációs szolgáltatások piacának magasabb szintű kiszolgálása érdekében szélesíteni kívánja indirekt értékesítési csatornáit. Az értékesítési partnerek bevonásától a Simens a termékeihez és szolgáltatásaihoz való jobb hozzáférést, így az értékesítés jelentős bővülését reméli. Ügyfelei számára előnyt jelent, hogy a szervizcsapat kizárólag a szervizszolgáltatások ellátására összpontosít. (A mai üzleti megközelítés szerint egy cég legfőbb értéke az ügyfél: "Ha van ügyfeled, akkor van üzlet, ha nincs, akkor csak hobbid van" - tartja a mondás.)

Az új kompetenciaközpont munkatársi gárdája a Siemens szervizrészlegének dolgozóiból áll össze. A kompetenciaközpont hozzáfér a Siemens Enterprise Communications teljes tudásbázisához, így az ügyfelek legösszetettebb műszaki kérdéseire is megtalálja a választ. Az új kompetenciaközpont - amely 2008. július 1-jétől áll a partnerek rendelkezésére - "kiválóságközpontként" szolgál majd minden Siemens Enterprise Communicationst érintő műszaki kérdés és megoldás tekintetében Magyarországon.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo