Kis tévéből a nagyok közé

A legnézettebb csatornák egyike immár Magyarországon az AXN, legalábbis a negyvenedik héten (2007. október 1-7.), a 18-20 óra közötti időszakban a 18-49 éves korosztályban a négy tradícionálisan legnézettebb csatorna után az AXN érte el a legnagyobb nézőszámot.

Az AXN-t az AGB által mért csatornák közül csak a három országos televízió (TV2, RTL Klub, M1) és a Viasat3 előzte meg. Országosan az ötödik, a kábeltelevíziók között pedig a második legnézettebb csatornának bizonyult a Sony Pictures Entertainment akció- és kalandcsatornája. Ennél jobb születésnapi hírrel nem is ünnepelhetne a csatorna, hiszen épp ezen a héten négyéves az AXN a kelet-európai régióban, így Magyarországon is.

Az AXN az elmúlt négy évben dinamikusan fejlődött, mára már mintegy másfélmillió magyar háztartásban látható, és a televíziós piac megkerülhetetlen szereplőjévé vált.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo