Kaparós sorsjegy már mobilon

A tartalomszolgáltatók iparági szövetségének Mobile Content Awards gáláján a mobil marketing kategóriában az MFactory saját fejlesztésű terméke, a Mobile Scratch Card - azaz egy mobilra tervezett kaparós sorsjegy - nyerte el a második díjat (Silver Award).

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A tartalomszolgáltatók iparági szövetsége évente rendezi meg Londonban a Mobile Content Awards gálát, amelyre idén június 19-én került sor. A mobiloperátorok, emeltdíjas-, és tartalomszolgáltatók 8 kategóriában nevezhették a termékeiket, amelyeket egy szakmai zsűri az előszelekció után díjra jelölt.

Az MFactory két saját fejlesztésű termékével is bekerült a döntőbe: a "Best advertising or marketing service campaign" kategóriában a Mobile Scratch Card, a "Best entertainment and/or information service" mezőnyében pedig a vidUP + vidYOU elnevezésű termékek.

A Mobile Scratch Card (MSC), klasszikus kaparós sorsjegy mobilon. Az MSC játék (nyereményjáték, szerencsejáték) mellett marketing célokra (termék promóció, termékkel kapcsolatos közvélemény-kutatás, információgyűjtés felhasználói szokásokról) és adatbázisgyűjtésre is használható, ráadásul interaktív felhasználásra is lehetőséget ad.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo