Kaparós sorsjegy már mobilon

A tartalomszolgáltatók iparági szövetségének Mobile Content Awards gáláján a mobil marketing kategóriában az MFactory saját fejlesztésű terméke, a Mobile Scratch Card - azaz egy mobilra tervezett kaparós sorsjegy - nyerte el a második díjat (Silver Award).

A tartalomszolgáltatók iparági szövetsége évente rendezi meg Londonban a Mobile Content Awards gálát, amelyre idén június 19-én került sor. A mobiloperátorok, emeltdíjas-, és tartalomszolgáltatók 8 kategóriában nevezhették a termékeiket, amelyeket egy szakmai zsűri az előszelekció után díjra jelölt.

Az MFactory két saját fejlesztésű termékével is bekerült a döntőbe: a "Best advertising or marketing service campaign" kategóriában a Mobile Scratch Card, a "Best entertainment and/or information service" mezőnyében pedig a vidUP + vidYOU elnevezésű termékek.

A Mobile Scratch Card (MSC), klasszikus kaparós sorsjegy mobilon. Az MSC játék (nyereményjáték, szerencsejáték) mellett marketing célokra (termék promóció, termékkel kapcsolatos közvélemény-kutatás, információgyűjtés felhasználói szokásokról) és adatbázisgyűjtésre is használható, ráadásul interaktív felhasználásra is lehetőséget ad.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo