Jól teljesít a hazai 3M

Az idén minden valószínűség szerint eléri a hétmilliárd forintos éves árbevételt a 3M hazai leányvállalata, a 3M Hungária Kft. A magyar cég kiváló teljesítménye nem csak számokban mérhető, a 3M márka 2007-ben újra elnyerte a "Superbrand" státuszt is. Az amerikai vállalat világszerte ötvenezerféle terméket forgalmaz, amely évente ötszáz új, árucikkel bővül.

Az elmúlt öt évben átlagosan 10 százalékos éves növekedési ütem mellett az idén várhatóan 7 milliárd forint árbevételt ér el a 3M Hungária Kft., jövőre pedig 14 százalékos növekedés mellett 8 milliárdos forgalom a cél - nyilatkozta Kanizsai Róbert, marketingkommunikációs vezető.

Az anyavállalt évi több mint 22 milliárd dolláros bevételének 7 százalékát fordítja kutatásra és fejlesztésre, mely világszerte évi 500 alapvetően új termék megjelenését jelenti. A 3M termékei 40 éve megtalálhatók a magyar piacon, önálló képviseleti irodát 1987-ben nyitott, a 3M Hungária Kft. 1991-ben alakult meg. A jelenleg 70 alkalmazottat foglalkoztató, 100 százalékban amerikai tulajdonú magyar leányvállalat az ipari felhasználású termékektől kezdve a közlekedési és munkavédelmi, telekommunikációs, elektronikai eszközökön át az egészségügyi, irodatechnikai termékekig mintegy tízezerféle terméket forgalmaz.

Superbrand

A márka hazai hírnevét öregbíti, hogy a 3M ebben az évben ismét Superbrand lett Magyarországon. Az 1995-ben, Nagy-Britanniában a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet mára a világ 57 országában működik. A díjat, illetve a Superbrand logó használatát minden évben független szakértői bizottság ítéli oda. Megfogalmazásuk szerint "Superbrand az a márka, mely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo