Jól teljesít a hazai 3M

Az idén minden valószínűség szerint eléri a hétmilliárd forintos éves árbevételt a 3M hazai leányvállalata, a 3M Hungária Kft. A magyar cég kiváló teljesítménye nem csak számokban mérhető, a 3M márka 2007-ben újra elnyerte a "Superbrand" státuszt is. Az amerikai vállalat világszerte ötvenezerféle terméket forgalmaz, amely évente ötszáz új, árucikkel bővül.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az elmúlt öt évben átlagosan 10 százalékos éves növekedési ütem mellett az idén várhatóan 7 milliárd forint árbevételt ér el a 3M Hungária Kft., jövőre pedig 14 százalékos növekedés mellett 8 milliárdos forgalom a cél - nyilatkozta Kanizsai Róbert, marketingkommunikációs vezető.

Az anyavállalt évi több mint 22 milliárd dolláros bevételének 7 százalékát fordítja kutatásra és fejlesztésre, mely világszerte évi 500 alapvetően új termék megjelenését jelenti. A 3M termékei 40 éve megtalálhatók a magyar piacon, önálló képviseleti irodát 1987-ben nyitott, a 3M Hungária Kft. 1991-ben alakult meg. A jelenleg 70 alkalmazottat foglalkoztató, 100 százalékban amerikai tulajdonú magyar leányvállalat az ipari felhasználású termékektől kezdve a közlekedési és munkavédelmi, telekommunikációs, elektronikai eszközökön át az egészségügyi, irodatechnikai termékekig mintegy tízezerféle terméket forgalmaz.

Superbrand

A márka hazai hírnevét öregbíti, hogy a 3M ebben az évben ismét Superbrand lett Magyarországon. Az 1995-ben, Nagy-Britanniában a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet mára a világ 57 országában működik. A díjat, illetve a Superbrand logó használatát minden évben független szakértői bizottság ítéli oda. Megfogalmazásuk szerint "Superbrand az a márka, mely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo