Iveco-sikerek

Az Iveco magyarországi képviselete rendkívül jó eredményekkel zárta a 2007-es évet, a versenytársak évről-évre erőteljesebb piaci jelenléte ellenére. Az Iveco hazánkban, valamint Közép- és Kelet-Európában is növelte piaci részesedését a könnyű-, a közép- és a nehézkategóriás járművek területén egyaránt.

Az Iveco 2007-ben összesen 1733 járművet értékesített Magyarországon, szemben a 2006-ban eladott 1366 járművel, amely 27 százalékos növekedést jelent. Az Iveco hazai hálózatának teljes árbevétele - mely a gépjármű- és alkatrész-értékesítések valamint a szerviz és egyéb szolgáltatásokból tevődik össze - tavaly megközelítette a 25 milliárd forintot.

"Sikereink okát a hagyományosan erős értékesítési- és szervizhálózat mellett, járműveink innovatív kialakításában látjuk" - mondta el Gyöngyössy István az Iveco hazai képviseletének ügyvezető igazgatója. "Különösen jó eredménynek tartjuk, hogy nehézkategóriás haszongépjárműveink mintegy 50%-át húsz darabnál nagyobb járműparkkal rendelkező flottáknak értékesítettünk" - tette hozzá Gyöngyössy István.

A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) nemrégiben megjelent piaci adatai szerint 2007. január 1-je és 2007. december 31-e között az Iveco a 3,5 - 6 tonna közötti összgördülő tömegű, könnyű kategóriájú Iveco Daily gépjárműveinek piacrészét közel 3 százalékkal növelte, miközben az említett szegmensben a verseny egyre élesebb. Az Iveco országszerte 878 darab 3,5 - 6 tonna közötti összgördülő tömegű tehergépjárművet értékesített, míg 2006-ban 704 darab Iveco Daily talált gazdára.

A középkategóriás szegmensben - azaz a 6,1 - 15 tonna közötti összgördülő tömegű teherautók területén - az Iveco Eurocargo 2007-ben megtartotta abszolút piacvezető pozícióját. Az Iveco az elmúlt évben 435 középkategóriás járművet értékesített országszerte, ezzel több mint 40 százalékos piaci részesedést tudhat magáénak ebben a szegmensben, A a konkurens gyártóknak jelentősen szűkebb piacrésszel kell beérniük. 

A 15 tonna fölötti nehéz kategóriájú járművek területén szintén növelte piaci részesedését a vállalat, 2007-ben már közel 10 százalékos piacrészt tudhatott magáénak. Az elmúlt 12 hónap során pontosan 420 darab Iveco Stralist értékesítettek hazánkban, szemben az előző év azonos időszakának 300 darab értékesített járművével.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo