Az Iveco 2007-ben összesen 1733 járművet értékesített Magyarországon, szemben a 2006-ban eladott 1366 járművel, amely 27 százalékos növekedést jelent. Az Iveco hazai hálózatának teljes árbevétele - mely a gépjármű- és alkatrész-értékesítések valamint a szerviz és egyéb szolgáltatásokból tevődik össze - tavaly megközelítette a 25 milliárd forintot.
"Sikereink okát a hagyományosan erős értékesítési- és szervizhálózat mellett, járműveink innovatív kialakításában látjuk" - mondta el Gyöngyössy István az Iveco hazai képviseletének ügyvezető igazgatója. "Különösen jó eredménynek tartjuk, hogy nehézkategóriás haszongépjárműveink mintegy 50%-át húsz darabnál nagyobb járműparkkal rendelkező flottáknak értékesítettünk" - tette hozzá Gyöngyössy István.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) nemrégiben megjelent piaci adatai szerint 2007. január 1-je és 2007. december 31-e között az Iveco a 3,5 - 6 tonna közötti összgördülő tömegű, könnyű kategóriájú Iveco Daily gépjárműveinek piacrészét közel 3 százalékkal növelte, miközben az említett szegmensben a verseny egyre élesebb. Az Iveco országszerte 878 darab 3,5 - 6 tonna közötti összgördülő tömegű tehergépjárművet értékesített, míg 2006-ban 704 darab Iveco Daily talált gazdára.
A középkategóriás szegmensben - azaz a 6,1 - 15 tonna közötti összgördülő tömegű teherautók területén - az Iveco Eurocargo 2007-ben megtartotta abszolút piacvezető pozícióját. Az Iveco az elmúlt évben 435 középkategóriás járművet értékesített országszerte, ezzel több mint 40 százalékos piaci részesedést tudhat magáénak ebben a szegmensben, A a konkurens gyártóknak jelentősen szűkebb piacrésszel kell beérniük.
A 15 tonna fölötti nehéz kategóriájú járművek területén szintén növelte piaci részesedését a vállalat, 2007-ben már közel 10 százalékos piacrészt tudhatott magáénak. Az elmúlt 12 hónap során pontosan 420 darab Iveco Stralist értékesítettek hazánkban, szemben az előző év azonos időszakának 300 darab értékesített járművével.