A vállalti kommunikáció támogatására a Black & Decker az Avaya Intelligens Kommunikációs megoldásait választotta, így ennek segítségével építi ki IP telefóniára épülő modern kommunikációs hálózatát, melynek a világ különböző részein - közel 200 helyszínen - teljesen különböző igényeket kell kiszolgálnia - áll az Avaya Incorporated szerkesztőségünkhöz eljutatott közleményében. A tájékoztatás szerint az Avaya megoldások bevezetése fejleszti a vállalat termelékenységét, az ügyfélszolgálat hatékonyságát, támogatja az ügyfélszerzést és a költségek ellenőrzését.
A Black & Decker, különböző vezető márkák nemzetközi gyártója, kiváló minőségű motoros eszközök- és kiegészítők, vasáruk, otthoni szerszámok és a technológiai alapú rögzítő rendszerek által vált ismertté. A vállalat tíz országban nagykereskedésekkel, gyártó üzemekkel és 11 call centerrel áll ügyfelei rendelkezésére, míg több mint száz országban találhatók kiskereskedelmi lerakatok vagy szerviz helyszínek.
Könnyebb kommunikáció
A Black & Decker rendszere az Avaya Communication Manager IP telefóniás és Modular Messaging hangposta rendszerére épül melyet a nagyobb megbízhatóság érdekében túlélő egységekkel egészítettek ki. Az Avaya Unified Communications ezen kívül a mobilitást is biztosítja az alkalmazottaknak, lehetővé teszi számukra, hogy bármely engedélyezett eszközt felhasználjanak a helyszín független kommunikációra és a telefonos beállítások módosítására. Emellett lehetőséget biztosít üzenetküldésre, konferenciabeszélgetésre, Microsoft Outlook üzenetküldésre, naptárvezetésre és egyéb feladatok elvégzésére nem csak az irodában, de útközben is.
Black & Decker már megkezdte az ügyfélszolgálatának fejlesztését az Avaya Customer Contact alkalmazásokkal, ezzel támogatva a vállalat motoros eszközeinek- és kiegészítőinek üzletágát. Az összes észak-amerikai ügyfélhívás - legyen szó egy nagyobb kiskereskedőről vagy egyéni ügyfélről - a központi call center telefonszámára érkezik, majd a Black & Decker IP hálózatán azonnal átirányítják a Maryland-ben, Tennessee-ben és Toronto-ban található ügyfélszolgálathoz.
További előny, hogy a Black & Decker az Avaya IR rendszere segítségével értesíthet egy-egy szerviz kiskereskedőt a javítás becsült költségeiről, lehetővé teszi annak kiderítését, hogy a kereskedő az árat elfogadja-e vagy sem, ezt követően értesíti az ügyfelet, ha elkészült a javítás.