IT-fejlesztés=ügyfélbarát szolgáltatás

Három éves megállapodást kötött egymással a Black&Decker és az Avaya Incorporated, melynek köszönhetően javul a cég versenyképessége.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A vállalti kommunikáció támogatására a Black & Decker az Avaya Intelligens Kommunikációs megoldásait választotta, így ennek segítségével építi ki IP telefóniára épülő modern kommunikációs hálózatát, melynek a világ különböző részein - közel 200 helyszínen - teljesen különböző igényeket kell kiszolgálnia - áll az Avaya Incorporated szerkesztőségünkhöz eljutatott közleményében. A tájékoztatás szerint az Avaya megoldások bevezetése fejleszti a vállalat termelékenységét, az ügyfélszolgálat hatékonyságát, támogatja az ügyfélszerzést és a költségek ellenőrzését.

A Black & Decker, különböző vezető márkák nemzetközi gyártója, kiváló minőségű motoros eszközök- és kiegészítők, vasáruk, otthoni szerszámok és a technológiai alapú rögzítő rendszerek által vált ismertté. A vállalat tíz országban nagykereskedésekkel, gyártó üzemekkel és 11 call centerrel áll ügyfelei rendelkezésére, míg több mint száz országban találhatók kiskereskedelmi lerakatok vagy szerviz helyszínek.

Könnyebb kommunikáció

A Black & Decker rendszere az Avaya Communication Manager IP telefóniás és Modular Messaging hangposta rendszerére épül melyet a nagyobb megbízhatóság érdekében túlélő egységekkel egészítettek ki. Az Avaya Unified Communications ezen kívül a mobilitást is biztosítja az alkalmazottaknak, lehetővé teszi számukra, hogy bármely engedélyezett eszközt felhasználjanak a helyszín független kommunikációra és a telefonos beállítások módosítására. Emellett lehetőséget biztosít üzenetküldésre, konferenciabeszélgetésre, Microsoft Outlook üzenetküldésre, naptárvezetésre és egyéb feladatok elvégzésére nem csak az irodában, de útközben is.

Black & Decker már megkezdte az ügyfélszolgálatának fejlesztését az Avaya Customer Contact alkalmazásokkal, ezzel támogatva a vállalat motoros eszközeinek- és kiegészítőinek üzletágát.  Az összes észak-amerikai ügyfélhívás - legyen szó egy nagyobb kiskereskedőről vagy egyéni ügyfélről - a központi call center telefonszámára érkezik, majd a Black & Decker IP hálózatán azonnal átirányítják a Maryland-ben, Tennessee-ben és Toronto-ban található ügyfélszolgálathoz.

További előny, hogy a Black & Decker az Avaya IR rendszere segítségével értesíthet egy-egy szerviz kiskereskedőt a javítás becsült költségeiről, lehetővé teszi annak kiderítését, hogy a kereskedő az árat elfogadja-e vagy sem, ezt követően értesíti az ügyfelet, ha elkészült a javítás.

Véleményvezér

Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.
Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében

Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében 

Orbán Viktor ukránellenes politikája számára rossz hír érkezett.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo