Magyarországon teljesen új hirdetési lehetőséggel jelentkezik a Taxitelly. A budapesti taxik jobb első ülésének fejtámlájában elhelyezett LCD kijelzőn keresztül meghatározott adattartalmú hirdetési megjelenést biztosít a vállalat hirdetői részére. Az LCD kijelzőn keresztül a taxi utasai a különböző menükben és almenükben interaktív módon böngészhetnek - többek között hírek, időjárás, programok, látnivalók is olvashatók lesznek a felületen. Az új reklámfelület nemcsak magyar, hanem angol, majd a későbbiekben német nyelven is olvasható lesz. (Az elektronikus médiák reklámbevétele tavaly 6,4 százalékkal nőtt a 2006-hoz képest)
A vállalat a taxiban kihelyezett mini számítógépekre szélessávú mobil internet (HSDPA) hálózaton keresztül tölti fel és frissíti a megjelenítésre szánt anyagokat, vagy akár az egész felületet. A szolgáltatás a Vodafone intenzív ütemben bővülő HSDPA hálózatának és mobil eszközeinek segítségével teszi lehetővé, hogy a központi szerverről az információk biztosan eljussanak a taxi utasaihoz.
A mai naptól induló új szolgáltatás sikerességét, a hardware-elemek alkalmasságát és a program használhatóságát 40 City-taxiban teszteli a társaság a következő 1 hónapban, június 7-ig. A sikeres tesztidőszak után június közepétől megkezdődik a szolgáltatás kiterjesztése, az év végéig várhatóan közel 1000, 2009 év végéig pedig 2500 autóba szerelik be az új, érintőképernyős hirdetési felületeket.