Az Aeroviva Kft. "Mediterrán Nyár 2007" című katalógusában a Domizia Palace Hotelről a következő tájékoztatást adta: "A vendégek kikapcsolódását a felnőtt és gyermek úszómedence, a beltéri jacuzzi, törökfürdő, fitneszterem, aromaterápia, teniszpálya segíti." A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata feltárta, hogy a szálloda honlapja 2007 májusáig tévesen tartalmazta a felszereltség részeként a jacuzzit és a törökfürdőt.
A versenyhatóság szerint az a körülmény, hogy az Aeroviva jogsértő tájékoztatása a hotel honlapján alapult, nem mentesíti a vállalkozást a versenyjogi felelősség alól. Az Aeroviva katalógusában ugyanis azt követően is szerepelt a megtévesztő állítás, miután a vállalkozás megismerte a valós helyzetet.
A jogsértés megállapításán túlmenően a GVH bírságot nem szabott ki, mivel az Aeroviva ellen korábban egyszer sem folyt eljárás, ráadásul a társaság nagy számú ajánlatából csak egy bizonyult megtévesztőnek. (A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) kétli, hogy megfelel a törvényi előírásoknak az a 25 milliárdos közbeszerzés, amelyet "Microsoft, vagy azzal egyenértékű" szoftverek forgalmazói számára írtak ki.)