Hiába csaltak, bírságot nem kaptak

Egy utazásszervező cég azért nem kapott bírságot, mert a nagyszámú ajánlata közül csak egy bizonyult megtévesztőnek.

Az Aeroviva Kft. "Mediterrán Nyár 2007" című katalógusában a Domizia Palace Hotelről a következő tájékoztatást adta: "A vendégek kikapcsolódását a felnőtt és gyermek úszómedence, a beltéri jacuzzi, törökfürdő, fitneszterem, aromaterápia, teniszpálya segíti." A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata feltárta, hogy a szálloda honlapja 2007 májusáig tévesen tartalmazta a felszereltség részeként a jacuzzit és a törökfürdőt.

A versenyhatóság szerint az a körülmény, hogy az Aeroviva jogsértő tájékoztatása a hotel honlapján alapult, nem mentesíti a vállalkozást a versenyjogi felelősség alól. Az Aeroviva katalógusában ugyanis azt követően is szerepelt a megtévesztő állítás, miután a vállalkozás megismerte a valós helyzetet.

A jogsértés megállapításán túlmenően a GVH bírságot nem szabott ki, mivel az Aeroviva ellen korábban egyszer sem folyt eljárás, ráadásul a társaság nagy számú ajánlatából csak egy bizonyult megtévesztőnek. (A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) kétli, hogy megfelel a törvényi előírásoknak az a 25 milliárdos közbeszerzés, amelyet "Microsoft, vagy azzal egyenértékű" szoftverek forgalmazói számára írtak ki.)

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo