Egyre jobban adják el magukat a kkv-k

Sikeres évet tudhat maga mögött a kis- és középvállalkozások igényeire és lehetőségeire szabott online direkt marketing rendszer, a LightMail.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A 2004 áprilisában indított szolgáltatás segítségével a kkv-k rendkívül gyorsan, ugyanakkor alacsony költség mellett, s nem utolsósorban a vonatkozó hazai jogszabályoknak megfelelve indíthatnak célzott e-mail kampányokat.

A LightMail szakmai hátterét a 2001 óta működő, szintén a Hírek Média portfoliójába tartozó Maxima online direkt marketing rendszer adja. Mindkét megoldás egy permission alapú - tehát engedélyezéshez kötött - 300 ezres e-mail cím adatbázisra épül, így a reklámlevelek csak olyan felhasználókhoz jutnak el, akik valóban nyitottak a konkrét üzenetekre. "Míg azonban a főképp nagyobb vállalatok és médiaügynökségek által használt Maxima esetében az e-mail üzenetek teljesen testre szabhatóak, addig a LightMail előre elkészített, de a megbízó főbb arculati elemeinek beillesztését biztosító sablonokból dolgozik. Ennek köszönhetően ehhez a megoldáshoz a kkv-k számára kedvezőbb díjtételek társulnak" - ismertette a főbb különbséget Fialka Krisztina, a LightMailt üzemeltető Hírek Média média üzletágának vezetője.

Kimagasló eredmények

A LightMailt használó ügyfélkör rendkívül változatos, a legtöbb megbízás ugyanakkor a gépjármű kereskedőktől, ingatlanosoktól, szoftverfejlesztőktől, illetve oktatócégektől érkezik. "A nagyobb cégekhez képest a kkv-k kevésbé tapasztaltak az online marketing eszközök terén, ugyanakkor hajlandók tanulni, sőt, el is várják tőlünk az oktatást. Mivel viszonylag alacsony büdzsével rendelkeznek, költéseiket jobban átgondolják. Mindennek eredményeként a szűrőfeltételek meghatározásánál nagyon pontosan lövik be célcsoportjaikat, az alacsony szórásnak köszönhetően így kimagasló eredményeket érnek el" - ismerteti a kkv-ügyfelek főbb jellemzőit Fialka Krisztina.

Miközben a hagyományos postai kampányok átlagos válaszaránya 1-3 százalék, a célzott e-mail kampányok a címzettek 10-15 százalékát megmozgatják, a LightMailnél pedig az e fölötti válaszarány sem ritka.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo