Bővít a Piac és Profit

Több mint tízéves történetének legjelentősebb átalakulásán ment keresztül a Piac és Profit gazdasági havilap, amely áprilistól kibővített tartalommal, a hazai lappiacon elsőként gazdasági és életmód magazinként jelenik meg.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Szonda Ipsos kutatásai alapján a Piac és Profit olvasóközönségét alkotó üzletemberek, menedzserek, gazdasági döntéshozók 94 százaléka különösen élénken érdeklődik az egészséges életmód iránt, többségük (74%) pedig egyre inkább foglalkozik környezetvédelmi és környezeti kérdésekkel. Ennek hátterében főként az a világtrend áll, hogy a gyorsuló ritmusú üzleti élet szereplőit erőteljesen igénybe veszi a munkahelyi túlterheltség, a magas elvárások és a súlyos döntések okozta stressz. A jelenség hazánkban is egyre inkább tapasztalható. A sikerekhez ma már a magyar döntéshozók számára is elengedhetetlen a fizikai, lelki és szellemi állóképességük folyamatos fenntartása és növelése, adott esetben életstílusuk gyökeres megváltoztatása. Ezt a tendenciát felismerve a Piac és Profit gazdasági írásait ezentúl olyan témakörökkel bővíti ki, mint a rekreáció, a kultúra, a lakberendezés, a dizájn, az egészség és az öltözködés.

"Arra számítunk, hogy a gazdagabb tartalomnak köszönhetően a Piac és Profit közönsége is kiszélesedik. Üzletember olvasóink több mint 50 százaléka férfi, akik ezentúl biztosan hazaviszik a szaklapot, illetve várhatóan a munkahelyeken is többen forgatják majd a kiadványt az életmód-magazinrész miatt." - nyilatkozta Demcsák Mária, a Piac és Profit főszerkesztője.

A szélesebb témaválasztás terjedelmi kibővülést is jelent: az életmód rovat a lapon belül önálló, saját címlappal jelenik meg, és további, átlagosan 34 oldallal bővíti a Piac és Profitot. A gazdasági tartalomtól jól elkülönülő, a teljes kiadvány mintegy harmadát kitevő magazinrész címe NHD. A három betű egyrészt az új tartalom három pillérét fejezi ki: Nívó, Harmónia és Dizájn, másrészt a nagysikerű, hasonló tematikájú Piac és Profit által kiadott NHD, vagyis Nappali, Háló, Dolgozó kéthavi lap nevére reflektál, amely áprilistól kizárólag a gazdasági és életmód magazin részeként, az üzletember (a döntéshozó és a magánember) célcsoport számára jelenik meg.

A Piac és Profit Kiadó Kft. elsősorban kis- és középvállalatokat gazdasági, üzleti információval ellátó print és online kiadványokkal foglalkozik, valamint üzleti, gazdasági konferenciákat szervez olvasóinak. Az elérés és olvasottság tekintetében is dobogós helyen áll a KKV célcsoport kiszolgálásában. A kiadó négy éve indította el on-line üzletágát, melynek keretében a piacesprofit.hu gazdasági on-line magazin mellett Életforma.hu néven életmód, Autóblog.hu címen autó témában is nyitott az olvasók felé. Konferencia üzletága piacvezető a gyakorlati gazdasági témákban. A Piac és Profit éves árbevétele 350 millió forint.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo