Bővít a Piac és Profit

Több mint tízéves történetének legjelentősebb átalakulásán ment keresztül a Piac és Profit gazdasági havilap, amely áprilistól kibővített tartalommal, a hazai lappiacon elsőként gazdasági és életmód magazinként jelenik meg.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Szonda Ipsos kutatásai alapján a Piac és Profit olvasóközönségét alkotó üzletemberek, menedzserek, gazdasági döntéshozók 94 százaléka különösen élénken érdeklődik az egészséges életmód iránt, többségük (74%) pedig egyre inkább foglalkozik környezetvédelmi és környezeti kérdésekkel. Ennek hátterében főként az a világtrend áll, hogy a gyorsuló ritmusú üzleti élet szereplőit erőteljesen igénybe veszi a munkahelyi túlterheltség, a magas elvárások és a súlyos döntések okozta stressz. A jelenség hazánkban is egyre inkább tapasztalható. A sikerekhez ma már a magyar döntéshozók számára is elengedhetetlen a fizikai, lelki és szellemi állóképességük folyamatos fenntartása és növelése, adott esetben életstílusuk gyökeres megváltoztatása. Ezt a tendenciát felismerve a Piac és Profit gazdasági írásait ezentúl olyan témakörökkel bővíti ki, mint a rekreáció, a kultúra, a lakberendezés, a dizájn, az egészség és az öltözködés.

"Arra számítunk, hogy a gazdagabb tartalomnak köszönhetően a Piac és Profit közönsége is kiszélesedik. Üzletember olvasóink több mint 50 százaléka férfi, akik ezentúl biztosan hazaviszik a szaklapot, illetve várhatóan a munkahelyeken is többen forgatják majd a kiadványt az életmód-magazinrész miatt." - nyilatkozta Demcsák Mária, a Piac és Profit főszerkesztője.

A szélesebb témaválasztás terjedelmi kibővülést is jelent: az életmód rovat a lapon belül önálló, saját címlappal jelenik meg, és további, átlagosan 34 oldallal bővíti a Piac és Profitot. A gazdasági tartalomtól jól elkülönülő, a teljes kiadvány mintegy harmadát kitevő magazinrész címe NHD. A három betű egyrészt az új tartalom három pillérét fejezi ki: Nívó, Harmónia és Dizájn, másrészt a nagysikerű, hasonló tematikájú Piac és Profit által kiadott NHD, vagyis Nappali, Háló, Dolgozó kéthavi lap nevére reflektál, amely áprilistól kizárólag a gazdasági és életmód magazin részeként, az üzletember (a döntéshozó és a magánember) célcsoport számára jelenik meg.

A Piac és Profit Kiadó Kft. elsősorban kis- és középvállalatokat gazdasági, üzleti információval ellátó print és online kiadványokkal foglalkozik, valamint üzleti, gazdasági konferenciákat szervez olvasóinak. Az elérés és olvasottság tekintetében is dobogós helyen áll a KKV célcsoport kiszolgálásában. A kiadó négy éve indította el on-line üzletágát, melynek keretében a piacesprofit.hu gazdasági on-line magazin mellett Életforma.hu néven életmód, Autóblog.hu címen autó témában is nyitott az olvasók felé. Konferencia üzletága piacvezető a gyakorlati gazdasági témákban. A Piac és Profit éves árbevétele 350 millió forint.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo