Bővít a Piac és Profit

Több mint tízéves történetének legjelentősebb átalakulásán ment keresztül a Piac és Profit gazdasági havilap, amely áprilistól kibővített tartalommal, a hazai lappiacon elsőként gazdasági és életmód magazinként jelenik meg.

A Szonda Ipsos kutatásai alapján a Piac és Profit olvasóközönségét alkotó üzletemberek, menedzserek, gazdasági döntéshozók 94 százaléka különösen élénken érdeklődik az egészséges életmód iránt, többségük (74%) pedig egyre inkább foglalkozik környezetvédelmi és környezeti kérdésekkel. Ennek hátterében főként az a világtrend áll, hogy a gyorsuló ritmusú üzleti élet szereplőit erőteljesen igénybe veszi a munkahelyi túlterheltség, a magas elvárások és a súlyos döntések okozta stressz. A jelenség hazánkban is egyre inkább tapasztalható. A sikerekhez ma már a magyar döntéshozók számára is elengedhetetlen a fizikai, lelki és szellemi állóképességük folyamatos fenntartása és növelése, adott esetben életstílusuk gyökeres megváltoztatása. Ezt a tendenciát felismerve a Piac és Profit gazdasági írásait ezentúl olyan témakörökkel bővíti ki, mint a rekreáció, a kultúra, a lakberendezés, a dizájn, az egészség és az öltözködés.

"Arra számítunk, hogy a gazdagabb tartalomnak köszönhetően a Piac és Profit közönsége is kiszélesedik. Üzletember olvasóink több mint 50 százaléka férfi, akik ezentúl biztosan hazaviszik a szaklapot, illetve várhatóan a munkahelyeken is többen forgatják majd a kiadványt az életmód-magazinrész miatt." - nyilatkozta Demcsák Mária, a Piac és Profit főszerkesztője.

A szélesebb témaválasztás terjedelmi kibővülést is jelent: az életmód rovat a lapon belül önálló, saját címlappal jelenik meg, és további, átlagosan 34 oldallal bővíti a Piac és Profitot. A gazdasági tartalomtól jól elkülönülő, a teljes kiadvány mintegy harmadát kitevő magazinrész címe NHD. A három betű egyrészt az új tartalom három pillérét fejezi ki: Nívó, Harmónia és Dizájn, másrészt a nagysikerű, hasonló tematikájú Piac és Profit által kiadott NHD, vagyis Nappali, Háló, Dolgozó kéthavi lap nevére reflektál, amely áprilistól kizárólag a gazdasági és életmód magazin részeként, az üzletember (a döntéshozó és a magánember) célcsoport számára jelenik meg.

A Piac és Profit Kiadó Kft. elsősorban kis- és középvállalatokat gazdasági, üzleti információval ellátó print és online kiadványokkal foglalkozik, valamint üzleti, gazdasági konferenciákat szervez olvasóinak. Az elérés és olvasottság tekintetében is dobogós helyen áll a KKV célcsoport kiszolgálásában. A kiadó négy éve indította el on-line üzletágát, melynek keretében a piacesprofit.hu gazdasági on-line magazin mellett Életforma.hu néven életmód, Autóblog.hu címen autó témában is nyitott az olvasók felé. Konferencia üzletága piacvezető a gyakorlati gazdasági témákban. A Piac és Profit éves árbevétele 350 millió forint.

Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo