Bankadó: Hosszú távra tervez az Aviva is

Ahogy eddig is, az Aviva Életbiztosító továbbra is meghatározó, biztos szereplő kíván maradni a magyarországi életbiztosítási piacon. Az értékteremtésen és elkötelezettségen alapuló üzleti megközelítése alapján továbbra is a hosszú távon gondolkodó ügyfelekkel való együttműködésre koncentrál - mondta el Bartók János, az Aviva Életbiztosító elnök-vezérigazgatója a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) múlt heti, a pénzügyi intézményekre, így a biztosítókra is kirótt különadóval foglalkozó sajtóközleményével kapcsolatban.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A közlemény szerint, a magyarországi biztosítókra vonatkozó különadó 85 százalékkal - 38 milliárd forinttal - növeli meg a biztosítási szektor befizetéseit, így a biztosítók kétharmada veszteséges lehet az idén, egyes biztosítók pedig eltűnhetnek a piacról - olvasható a Mabisz közleményben.

Az Aviva Életbiztosító Európa vezető életbiztosítójának magyarországi leányvállalata, így - épp úgy, mint a teljes Aviva Csoportnak - stabil a pénzügyi helyzete. „A különadó ránk eső részét természetesen megfizetjük, és bízunk benne, hogy ez az anyagi hozzájárulás is bizonyítja az Aviva elkötelezettségét a magyar piac iránt." - hangsúlyozta Bartók János. Hozzátette: „Csakúgy, mint a kelet-közép-európai régióban, Magyarországon is folyamatos üzleti aktivitással szolgálja ki ügyfeleit, a pénzintézetekre kirótt különadó megfizetése normál üzletmenetét, piaci aktivitását, vagy ügyfélkiszolgálást semmilyen módon nem befolyásolja."

Az idei első negyedévben a teljes magyar életbiztosítási teljes piac 24,5 százalékkal, az Aviva Életbiztosító ezt meghaladva, 30,5 százalékkal növekedett, köszönhetően annak, hogy ismét erősödik az ügyfelekben az öngondoskodás iránti igény, és a krízist követően a unit-linked életbiztosításokba is kezdett visszatérni a bizalom.

„Bízunk benne, hogy a hosszú távú megtakarítások ösztönzését saját eszközeikkel a döntéshozók is támogatni fogják, hozzájárulva ahhoz, hogy az öngondoskodás a lakosság számára is egyre inkább elkötelezettség legyen. - mondta el Bartók János. „Az Aviva sem a gyors, ám ingatag ügyfélbázis építésre koncentrál, hanem elsősorban a hosszútávon tervező ügyfeleket megszerzésére, és megtartására koncentrál a jövőben is." - tette hozzá.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo