Az Év Vállalata Díjról
A pályázat célja, hogy az MKME és a kockázati tőke iparág elismerését fejezze ki azon vállalatok felé, amelyek leginkább megtestesítik a gazdaság mozgatórugóját képező vállalkozói szellemet, az újításra, alkotásra és fejlődésre való törekvést.
A díj odaítélésének szempontjai között az alábbiak szerepelnek:
A vállalat irányításában és működésében tapasztalható-e a vállalkozói szellem, az értékteremtésre való törekvés, a hosszú távú, üzleti szemlélet és a sikerre való alkalmasság
A menedzsment vezéralakjainak vállalatvezetési, stratégiai és menedzsment képessége
Az üzleti stratégia minősége, az annak megfelelő vállalatirányítási rendszer és szervezeti felépítés, a növekedési lehetőségek felismerése és kihasználása, illetve az üzleti tőkebefektetéssel való tényleges, vagy potenciális kapcsolat értékelése
A vállalat gazdasági teljesítménye, iparági szerepe, az eredményesség mögötti sikertörténet, és annak üzenete más vállalatvezetők irányábaAz indoklás szerint az Interware szolgáltatásának minősége, folyamatos organikus fejlődése, kiszámíthatóan stabil működése, illetve innovációi és ügyfélorientált szolgáltatásai miatt választották ki a számos pályázó közül. A menedzsment nagy figyelmet fordít a kiváló teljesítményt megalapozó emberi környezetre és az értékteremtésre. A cég a növekedési stratégiája és versenyképessége megőrzése érdekében folyamatos fejlesztéssel, nemzetközi standardok alapján is értékelhető -
"Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy Europe's 500, a Deloitte Technology Fast50 és a Business Superbrands 2008 díj elnyerése után egy újabb, méltán elismert szervezet is díjazásra méltónak ítéli meg az Interware által elért eredményeket." - nyilatkozta Sátor Csaba, az Interware Zrt. vezérigazgatója
"Ez a díj ismét visszaigazolta, hogy a mögöttünk álló teljesítmény hazai és európai mércével mérve is egyértelműen sikernek tekinthető. Az elismerés számunkra azt is jelenti, hogy vállalatunk befektetői szemmel nézve is helyesen ismerte fel és használta ki a piac adta növekedési lehetőségeket, és őszintén örülünk, hogy eredményességünk az MKME megítélése szerint példaként szolgálhat más hazai vállalkozásoknak is."
A Legjobb b2b márkák egyike
A Superbrands
egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ több mint 50 országában működik. A Superbrands-státuszt független szakértői bizottság adományozza a cím viselésére méltónak ítélt márkáknak, amelyek ezzel elnyerik a jogot, hogy részt vegyenek a Superbrands Programban.
A neves és elismert szakemberekből álló 15 tagú Business Superbrands Bizottság (Dr. Bienerth Gusztáv az Amerikai Kereskedelmi Kamara elnökének a vezetésével) több ezer hazai márka közül választotta ki a Superbrands státuszra érdemes B2B márkákat. A kiválasztást az alábbi meghatározás alapján történt:
"Business Superbrands az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek és amiért megbíznak benne. A Business Superbrandek (bár nem kizárólagosan) vállalkozásokat és szervezeteket szolgálnak ki. Egy Business Superbrand a minőséget, megbízhatóságot és kiválóságot képviseli"