Az Interware is az Év vállalata

Újabb rangos elismerésben részesült Magyarország meghatározó telekommunikációs vállalata, az Interware Internet Szolgáltató Zrt. A Magyar Kockázati - és Magántőke Egyesület által alapított, Év Vállalata díjat idén 11. alkalommal ítélték oda.

Az Év Vállalata Díjról
A pályázat célja, hogy az MKME és a kockázati tőke iparág elismerését fejezze ki azon vállalatok felé, amelyek leginkább megtestesítik a gazdaság mozgatórugóját képező vállalkozói szellemet, az újításra, alkotásra és fejlődésre való törekvést.

A díj odaítélésének szempontjai között az alábbiak szerepelnek:
  • A vállalat irányításában és működésében tapasztalható-e a vállalkozói szellem, az értékteremtésre való törekvés, a hosszú távú, üzleti szemlélet és a sikerre való alkalmasság
  • A menedzsment vezéralakjainak vállalatvezetési, stratégiai és menedzsment képessége
  • Az üzleti stratégia minősége, az annak megfelelő vállalatirányítási rendszer és szervezeti felépítés, a növekedési lehetőségek felismerése és kihasználása, illetve az üzleti tőkebefektetéssel való tényleges, vagy potenciális kapcsolat értékelése
  • A vállalat gazdasági teljesítménye, iparági szerepe, az eredményesség mögötti sikertörténet, és annak üzenete más vállalatvezetők irányába
  • Az indoklás szerint az Interware szolgáltatásának minősége, folyamatos organikus fejlődése, kiszámíthatóan stabil működése, illetve innovációi és ügyfélorientált szolgáltatásai miatt választották ki a számos pályázó közül. A menedzsment nagy figyelmet fordít a kiváló teljesítményt megalapozó emberi környezetre és az értékteremtésre. A cég a növekedési stratégiája és versenyképessége megőrzése érdekében folyamatos fejlesztéssel, nemzetközi standardok alapján is értékelhető -

    "Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy Europe's 500, a Deloitte Technology Fast50 és a Business Superbrands 2008 díj elnyerése után egy újabb, méltán elismert szervezet is díjazásra méltónak ítéli meg az Interware által elért eredményeket." - nyilatkozta Sátor Csaba, az Interware Zrt. vezérigazgatója

    "Ez a díj ismét visszaigazolta, hogy a mögöttünk álló teljesítmény hazai és európai mércével mérve is egyértelműen sikernek tekinthető. Az elismerés számunkra azt is jelenti, hogy vállalatunk befektetői szemmel nézve is helyesen ismerte fel és használta ki a piac adta növekedési lehetőségeket, és őszintén örülünk, hogy eredményességünk az MKME megítélése szerint példaként szolgálhat más hazai vállalkozásoknak is."

    A Legjobb b2b márkák egyike

    A Superbrands
    egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ több mint 50 országában működik. A Superbrands-státuszt független szakértői bizottság adományozza a cím viselésére méltónak ítélt márkáknak, amelyek ezzel elnyerik a jogot, hogy részt vegyenek a Superbrands Programban.
    A neves és elismert szakemberekből álló 15 tagú Business Superbrands Bizottság (Dr. Bienerth Gusztáv az Amerikai Kereskedelmi Kamara elnökének a vezetésével) több ezer hazai márka közül választotta ki a Superbrands státuszra érdemes B2B márkákat. A kiválasztást az alábbi meghatározás alapján történt:

    "Business Superbrands az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek és amiért megbíznak benne. A Business Superbrandek (bár nem kizárólagosan) vállalkozásokat és szervezeteket szolgálnak ki. Egy Business Superbrand a minőséget, megbízhatóságot és kiválóságot képviseli"


     

    Véleményvezér

    Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

    Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

    Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
    Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

    Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

    Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
    Újabb orbáni illúzió ment füstbe

    Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

    Az orosz békeszándék csak időhúzás.
    Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

    Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

    A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
    Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

    Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

    Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


    Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo