Az Allianz Magyarországról lép a szlovén piacra

Az Allianz - Közép Kelet-Európa első számú biztosítója - vállalati ügyfelek felé kínált biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kezdte meg tevékenységét a szlovén piacon. A szlovén fiókiroda létrehozásával az Allianz bizonyságot tesz a szlovén piac iránti hosszú távú elkötelezettségéről. Az Allianz 2007 óta Ausztriában kínálja a szlovén ügyfeleknek az Allianz Elementar életbiztosítási termékeit a Styria West biztosítási brókeren keresztül.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

"Örülünk, hogy immár jelen lehetünk a szlovén piacon is, és aktív szerepet vállalhatunk a biztosítási piac fejlesztésében. Célunk, hogy jelentős szereplővé váljunk a növekvőben lévő piacon. Szakértelmünk, szilárd pénzügyi helyzetünk és az Allianz know-how-ja révén vállalati ügyfeleink élvezhetik a széleskörű termékkínálatból és egyéni, üzleti igényeikre szabott megoldásokból fakadó előnyöket"- mondta Dr. Klaus Junker, az Allianz közép kelet-európai régiójáért felelős vezérigazgatója.

Az Allianz magyar leányvállalatán, a Magyarországon piacvezető Allianz Hungária Zrt.-n keresztül lépett be a szlovén piacra. A cég a Ljubljanában található fiókirodáján keresztül működteti tevékenységét, első lépésként már összeállt az elkötelezett, helyi vállalatvezetés, melynek elsődleges célja az ügyfelek igényeinek megfelelő megoldások kifejlesztése.

A szlovén biztosítási piacról
A szlovén biztosítási piac növekedést mutat, és számos lehetőséget kínál a nemzetközi biztosító társaságoknak.
2007-ben az élet,- és nem-életbiztosítási szegmensekben a díjbevétel volumene ismét nőtt 2006-hoz viszonyítva, megközelítve az 1,89 milliárd eurót. Ebből az életbiztosítás több mint 32%-ot tesz ki. Az ország lakossága 2 millió, az egy főre vetített GDP pedig 16400 euró.
A szlovén fiókiroda innovatív és korszerű biztosítási megoldások széles tárházát kínálja a vállalati ügyfeleknek, ideértve a vagyon-, felelősség- és műszaki biztosítási termékeket is. Az ügyfelek igényeinek ismeretében ezt a termékkínálatot folyamatosan fejleszteni kell. Az üzletfejlesztés kezdeti szakaszában a cég biztosítási ügynökökkel partneri együttműködésben fog terjeszkedni, hosszútávon viszont a vállalat saját értékesítési hálózatát létrehozva kívánja megragadni a piaci növekedésben rejlő egyéb lehetőségeket.

Emellett, az Allianz tervei között szerepel, hogy további lakossági megoldásokkal szolgálja ki a szlovén piacot 2009-ig, ideértve a gépjármű (kötelező felelősség és casco) és életbiztosítási termékeket is. A fő eladási csatorna a gépjármű termékek számára az internet lesz, mivel az internet penetráció jelentős Szlovéniában. Az életbiztosítási szegmensen belül az Allianz tervei szerint növeli a hagyományos termékek kínálatát a unit-linked és befektetési jellegű termékekkel is, ezzel hosszú távú biztonságot és gondoskodást kínálva ügyfeleinek. Ezen a szegmensen belül a vállalat olyan térségbeli partnerekkel kíván együttműködni, melyek pénzügyi termékek értékesítésére szakosodtak.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo