Az Allianz Magyarországról lép a szlovén piacra

Az Allianz - Közép Kelet-Európa első számú biztosítója - vállalati ügyfelek felé kínált biztosítási termékekkel és szolgáltatásokkal kezdte meg tevékenységét a szlovén piacon. A szlovén fiókiroda létrehozásával az Allianz bizonyságot tesz a szlovén piac iránti hosszú távú elkötelezettségéről. Az Allianz 2007 óta Ausztriában kínálja a szlovén ügyfeleknek az Allianz Elementar életbiztosítási termékeit a Styria West biztosítási brókeren keresztül.

"Örülünk, hogy immár jelen lehetünk a szlovén piacon is, és aktív szerepet vállalhatunk a biztosítási piac fejlesztésében. Célunk, hogy jelentős szereplővé váljunk a növekvőben lévő piacon. Szakértelmünk, szilárd pénzügyi helyzetünk és az Allianz know-how-ja révén vállalati ügyfeleink élvezhetik a széleskörű termékkínálatból és egyéni, üzleti igényeikre szabott megoldásokból fakadó előnyöket"- mondta Dr. Klaus Junker, az Allianz közép kelet-európai régiójáért felelős vezérigazgatója.

Az Allianz magyar leányvállalatán, a Magyarországon piacvezető Allianz Hungária Zrt.-n keresztül lépett be a szlovén piacra. A cég a Ljubljanában található fiókirodáján keresztül működteti tevékenységét, első lépésként már összeállt az elkötelezett, helyi vállalatvezetés, melynek elsődleges célja az ügyfelek igényeinek megfelelő megoldások kifejlesztése.

A szlovén biztosítási piacról
A szlovén biztosítási piac növekedést mutat, és számos lehetőséget kínál a nemzetközi biztosító társaságoknak.
2007-ben az élet,- és nem-életbiztosítási szegmensekben a díjbevétel volumene ismét nőtt 2006-hoz viszonyítva, megközelítve az 1,89 milliárd eurót. Ebből az életbiztosítás több mint 32%-ot tesz ki. Az ország lakossága 2 millió, az egy főre vetített GDP pedig 16400 euró.
A szlovén fiókiroda innovatív és korszerű biztosítási megoldások széles tárházát kínálja a vállalati ügyfeleknek, ideértve a vagyon-, felelősség- és műszaki biztosítási termékeket is. Az ügyfelek igényeinek ismeretében ezt a termékkínálatot folyamatosan fejleszteni kell. Az üzletfejlesztés kezdeti szakaszában a cég biztosítási ügynökökkel partneri együttműködésben fog terjeszkedni, hosszútávon viszont a vállalat saját értékesítési hálózatát létrehozva kívánja megragadni a piaci növekedésben rejlő egyéb lehetőségeket.

Emellett, az Allianz tervei között szerepel, hogy további lakossági megoldásokkal szolgálja ki a szlovén piacot 2009-ig, ideértve a gépjármű (kötelező felelősség és casco) és életbiztosítási termékeket is. A fő eladási csatorna a gépjármű termékek számára az internet lesz, mivel az internet penetráció jelentős Szlovéniában. Az életbiztosítási szegmensen belül az Allianz tervei szerint növeli a hagyományos termékek kínálatát a unit-linked és befektetési jellegű termékekkel is, ezzel hosszú távú biztonságot és gondoskodást kínálva ügyfeleinek. Ezen a szegmensen belül a vállalat olyan térségbeli partnerekkel kíván együttműködni, melyek pénzügyi termékek értékesítésére szakosodtak.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo