Autókölcsönző a legszimpatikusabb cég

A Sixt Magyarország elnyerte a legpozitívabb hírnévvel bíró cégeknek járó Superbrands díjat. A vállalat 1999 óta van jelen a magyar autókölcsönző piacon, 2006-ban pedig tartós bérlet szolgáltatással bővítette portfolióját.

A Superbrands márkaminősítő program keretében idén negyedik alkalommal díjazták hazánkban a vezető márkákat. A kezdeményezés célja azon márkák elismerése, melyek saját területükön kitűnő hírnevet szereztek, és amelyekhez kapcsolódó értékek a fogyasztók számára előnyöket nyújtanak.

A hazai díjazottak kiválasztásának alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal "PIPACS" adatbázisa - Publikus Iparjogvédelmi Adatbázis Család - adja, melyben csaknem 95 ezer védjegybejegyzés található. Ezt a Superbrands hazai szervezői különböző feltételek alapján szűrik - így többek között a jelöltek csak olyan fogyasztói márkák lehetnek, melyek minimum egy éve vannak jelen Magyarországon -, majd a szűkített lista tagjait értékeli a zsűri. A 14 fős Superbrands Bizottságot a marketing, a média és a tudományos élet képviselőiből álló szakértők alkotják. Így idén többek között a Magyar Szabadalmi Hivatal, a Magyar Reklámszövetség és a Lobbi Szövetség elnöke, valamint a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének tanszékvezetője vett részt a munkában.

A jó hírnév értéke adatokban

A szolgáltatási ágazatban kitüntető minősítést kapó Sixt 1999 óta szereplője a magyar gépjármű-kölcsönző piacnak. A kezdetben 30 bérautóval működő vállalat flottája ma már közel 600 gépjárműből áll. A tavalyi évben a Sixt autókölcsönző üzletágának kihasználtsága egész évben 80 százalék körül alakult, míg a nyári hónapokban a 90 százalékot is meghaladta.

A vállalat 2006-ban hozta létre tartós bérlet szolgáltatást nyújtó üzletágát, majd 2007-ben a flottamenedzsment ellátására megalapította a Sixt leasing - Wallis Autópark-kezelő Kft.-t, mely jelenleg több mint 2 ezer 500 cégautó flottakezelési feladataiért felel.

Az üzletágat 2007-es eredményeinek elismeréseként a német Sixt AG 85 partnerország közül a Leggyorsabban Fejlődő Sixt Leasing Partnernek választotta, míg a vállalat vezetőségének munkáját a Wallis Csoport az Év Menedzsmentje díjjal jutalmazta. (A decemberi Superbrands díjátadáson bemutatták 2007 csúcsmárkáit, illetve egy kiadványt, ahonnan mindent megtudhatunk róluk.)

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo