Autókölcsönző a legszimpatikusabb cég

A Sixt Magyarország elnyerte a legpozitívabb hírnévvel bíró cégeknek járó Superbrands díjat. A vállalat 1999 óta van jelen a magyar autókölcsönző piacon, 2006-ban pedig tartós bérlet szolgáltatással bővítette portfolióját.

A Superbrands márkaminősítő program keretében idén negyedik alkalommal díjazták hazánkban a vezető márkákat. A kezdeményezés célja azon márkák elismerése, melyek saját területükön kitűnő hírnevet szereztek, és amelyekhez kapcsolódó értékek a fogyasztók számára előnyöket nyújtanak.

A hazai díjazottak kiválasztásának alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal "PIPACS" adatbázisa - Publikus Iparjogvédelmi Adatbázis Család - adja, melyben csaknem 95 ezer védjegybejegyzés található. Ezt a Superbrands hazai szervezői különböző feltételek alapján szűrik - így többek között a jelöltek csak olyan fogyasztói márkák lehetnek, melyek minimum egy éve vannak jelen Magyarországon -, majd a szűkített lista tagjait értékeli a zsűri. A 14 fős Superbrands Bizottságot a marketing, a média és a tudományos élet képviselőiből álló szakértők alkotják. Így idén többek között a Magyar Szabadalmi Hivatal, a Magyar Reklámszövetség és a Lobbi Szövetség elnöke, valamint a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének tanszékvezetője vett részt a munkában.

A jó hírnév értéke adatokban

A szolgáltatási ágazatban kitüntető minősítést kapó Sixt 1999 óta szereplője a magyar gépjármű-kölcsönző piacnak. A kezdetben 30 bérautóval működő vállalat flottája ma már közel 600 gépjárműből áll. A tavalyi évben a Sixt autókölcsönző üzletágának kihasználtsága egész évben 80 százalék körül alakult, míg a nyári hónapokban a 90 százalékot is meghaladta.

A vállalat 2006-ban hozta létre tartós bérlet szolgáltatást nyújtó üzletágát, majd 2007-ben a flottamenedzsment ellátására megalapította a Sixt leasing - Wallis Autópark-kezelő Kft.-t, mely jelenleg több mint 2 ezer 500 cégautó flottakezelési feladataiért felel.

Az üzletágat 2007-es eredményeinek elismeréseként a német Sixt AG 85 partnerország közül a Leggyorsabban Fejlődő Sixt Leasing Partnernek választotta, míg a vállalat vezetőségének munkáját a Wallis Csoport az Év Menedzsmentje díjjal jutalmazta. (A decemberi Superbrands díjátadáson bemutatták 2007 csúcsmárkáit, illetve egy kiadványt, ahonnan mindent megtudhatunk róluk.)

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo