Autókölcsönző a legszimpatikusabb cég

A Sixt Magyarország elnyerte a legpozitívabb hírnévvel bíró cégeknek járó Superbrands díjat. A vállalat 1999 óta van jelen a magyar autókölcsönző piacon, 2006-ban pedig tartós bérlet szolgáltatással bővítette portfolióját.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Superbrands márkaminősítő program keretében idén negyedik alkalommal díjazták hazánkban a vezető márkákat. A kezdeményezés célja azon márkák elismerése, melyek saját területükön kitűnő hírnevet szereztek, és amelyekhez kapcsolódó értékek a fogyasztók számára előnyöket nyújtanak.

A hazai díjazottak kiválasztásának alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal "PIPACS" adatbázisa - Publikus Iparjogvédelmi Adatbázis Család - adja, melyben csaknem 95 ezer védjegybejegyzés található. Ezt a Superbrands hazai szervezői különböző feltételek alapján szűrik - így többek között a jelöltek csak olyan fogyasztói márkák lehetnek, melyek minimum egy éve vannak jelen Magyarországon -, majd a szűkített lista tagjait értékeli a zsűri. A 14 fős Superbrands Bizottságot a marketing, a média és a tudományos élet képviselőiből álló szakértők alkotják. Így idén többek között a Magyar Szabadalmi Hivatal, a Magyar Reklámszövetség és a Lobbi Szövetség elnöke, valamint a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének tanszékvezetője vett részt a munkában.

A jó hírnév értéke adatokban

A szolgáltatási ágazatban kitüntető minősítést kapó Sixt 1999 óta szereplője a magyar gépjármű-kölcsönző piacnak. A kezdetben 30 bérautóval működő vállalat flottája ma már közel 600 gépjárműből áll. A tavalyi évben a Sixt autókölcsönző üzletágának kihasználtsága egész évben 80 százalék körül alakult, míg a nyári hónapokban a 90 százalékot is meghaladta.

A vállalat 2006-ban hozta létre tartós bérlet szolgáltatást nyújtó üzletágát, majd 2007-ben a flottamenedzsment ellátására megalapította a Sixt leasing - Wallis Autópark-kezelő Kft.-t, mely jelenleg több mint 2 ezer 500 cégautó flottakezelési feladataiért felel.

Az üzletágat 2007-es eredményeinek elismeréseként a német Sixt AG 85 partnerország közül a Leggyorsabban Fejlődő Sixt Leasing Partnernek választotta, míg a vállalat vezetőségének munkáját a Wallis Csoport az Év Menedzsmentje díjjal jutalmazta. (A decemberi Superbrands díjátadáson bemutatták 2007 csúcsmárkáit, illetve egy kiadványt, ahonnan mindent megtudhatunk róluk.)

Véleményvezér

Rettegnek a fideszes polgármesterek

Rettegnek a fideszes polgármesterek 

Fideszes polgármesternek együtt szerepelni egy ellenzékivel egy fotón, skandallum.
Élve fejeztek le egy magyart az oroszok

Élve fejeztek le egy magyart az oroszok 

Miért hallgat a magyar kormány, amikor az oroszok gyilkolnak magyarokat?
A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára

A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára 

A munkavállalók a lábukkal szavaznak.
Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.
Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta 

Az új pápa előbb fogadta az ukrán elnököt, mint Orbán Viktort.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo