2007. október 15-én hozta nyilvánosságra a Deloitte a leggyorsabban növekvő közép-európai vállalatok listáját, amely 16 országból válogatja ki öt év mérlegadatai alapján a leggyorsabban fejlődő 50-et. A győzteseket a 2002-2006-os időszakra jellemző százalékos árbevétel-növekedés alapján választották ki azon cégek közül, amelyek a 2002-es évtől kezdve legalább 50.000 euró árbevétellel és közép-európai székhellyel rendelkeznek, illetve olyan saját technológiával, amely jelentős mértékben hozzájárult az eredmény eléréséhez. (Más vállalatok technológiájának vagy szellemi tulajdonának egyéni jellegű felhasználása kizárja a részvételt a versenyből, és nem indulhatnak önállóan a leányvállalatok sem). Külön kategóriát írtak ki idén is a rövidebb múlttal rendelkező vállalkozásoknak, s ebben a "Rising Star" kategóriában a hároméves növekedést hasonlították össze azok között, akiknél az induló év árbevétele meghaladta a 30 ezer Eurót.
Az Adverticum dobogós helyen a magyar mezőnyben
Az Adverticumnak - miután tavaly bekerült a Rising Star kategória élmezőnyébe - 2007-ben az előző évi árbevételét sikerült ismét közel 40 százalékkal felülmúlnia, s ezzel az eredménnyel 14. helyet ért el a FAST 50 vállalkozások sorában. A magyar vállalkozások között pedig a 3. helyen végzett.
A legdinamikusabban fejlődő 50 közép-európai vállalat automatikusan bekerül az EMEA térség Technology FAST 500-as megmérettetésbe, amelynek során a Deloitte ugyancsak ötéves növekedés alapján immár közösen rangsorolja az európai, közel-keleti és afrikai cégeket. Eredménye alapján az idén 11 magyar vállalat fért be a közép-európai ötvenes mezőnybe, a következő sorrendben: Assocom Kft., AITIA Zrt., Adverticum Zrt., SOLVO, XAPT Kft., CVO Group, HáziPatika, Onlinet Kft., Point, Interware, A.R. Hungaria Zrt. A leggyorsabban fejlődő közép-európai vállalkozás az elmúlt öt év eredményei alapján - a tavalyi évhez hasonlóan - ismét a lengyel Blue Media lett.