"A Mobil Portál Kiadónk on-line portfóliójának meghatározó eleme volt. Bízunk benne, hogy az elmúlt években általunk gondosan felépített tematikus tartalom és értékes olvasói bázis az akvizíciót követően, a nálunknál sokkal nagyobb fejlesztési potenciállal rendelkező új tulajdonos még gyorsabb növekedési pályára állítja az eddig is rendkívül dinamikusan fejlődő weboldalt." - fogalmazott Demcsák Mária, a Piac és Profit Kiadó ügyvezető igazgatója.
A mobilport.hu-t 2001-ben GSM Portál néven indította el Dén Mátyás András, aki a Sanoma csapat tagjaként dolgozik tovább. A Piac és Profit Kiadó 2003-ban vásárolta meg a magazint. Az oldal eleinte mobiltelefonok képes és szöveges bemutatásával foglalkozott, majd tovább bővült portál a tartalma: 2007 júliusától az egyre növekvő látogatói tábor hatására a bemutatott termékportfólió kibővült PDA és navigációs eszközök, valamint laptopok bemutatásával.
"A mobil eszközök kiemelkedően népszerűek a fiatalok körében, ezért döntöttünk a mobilport.hu felvásárlásával a portfolióbővítés mellett" - mondta Szávuly Krisztián, a Sanoma újmédia-divízió lapigazgatója. "Így jobban elérjük a mobiltechnológia és az újdonságok iránt egyre nagyobb számban érdeklődő fiatalokat."
A mobilport.hu ma több mint 13.000 cikkel, hírrel, teszttel és interjúval valamint közel 241.000 képpel és video teszttel tájékoztatja az olvasókat. A portál célja, hogy exkluzív információkkal lássa el a látogatókat, például beszámoljon a világ legfontosabb mobilkommunikációs és technológiai eseményeiről. A mobilport.hu stratégiai partnere a világ legelismertebb online mobilkommunikációs magazinja, a gsmarena.com.