A saját arcod a legjobb reklám!

Sikeres volt a kampány, melybe bevonták a népszerű magyar közösségi oldalt is. Mindenki a saját arcával vehetett részt benne.

Szeptember tizedikétől egységesen Invitel márkanév alatt és megújult arculattal kerülnek piacra a HTTC csoport által felvásárolt Invitel, Hungarotel és PanTel telekommunikációs szolgáltatások. Az offline kampányt online kommunikáció is támogatta, melyet grandiózus megjelenések és kreatív médiahasználat jellemzett.

A megújuló kommunikáció célja az egyesülés során létrejött brand minél szélesebb körben történő megismertetése és ezáltal alternatíva nyújtása a távközlési piacon. A mindössze kéthetes online kampány során a nagy látogatottságú site-okon és nem megszokott, különlegesebb hirdetési formákban találkozhattak az Invitel hirdetésével a felhasználók.

Az online kampány egyik különlegessége az egynapos iWiW kapu-kreatív megjelenés volt. Ennek során az offline-ban használt, arcokat megjelenítő kreatív úgy mutálódott, hogy minden felhasználónak lehetősége nyílt saját fényképet feltöltenie a hirdetésbe, és így, mintegy az Invitel szponzorációja révén, az iWiW nyitóoldalára felkerülni.

Ezáltal a "Lehet saját utad" kampányüzenetet az online médiában sikerült egyedivé és személyessé tenni. A kreatívra kattintva egy külön microsite-ra érkezve történt a feltöltés, aminek a további különlegessége, hogy flash-ben lehetett körbevágni az arcokat, amelyek már a feltöltés után azonnal kikerültek a felhasználó nyitóoldalára.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo