Szeptember tizedikétől egységesen Invitel márkanév alatt és megújult arculattal kerülnek piacra a HTTC csoport által felvásárolt Invitel, Hungarotel és PanTel telekommunikációs szolgáltatások. Az offline kampányt online kommunikáció is támogatta, melyet grandiózus megjelenések és kreatív médiahasználat jellemzett.
A megújuló kommunikáció célja az egyesülés során létrejött brand minél szélesebb körben történő megismertetése és ezáltal alternatíva nyújtása a távközlési piacon. A mindössze kéthetes online kampány során a nagy látogatottságú site-okon és nem megszokott, különlegesebb hirdetési formákban találkozhattak az Invitel hirdetésével a felhasználók.
Az online kampány egyik különlegessége az egynapos iWiW kapu-kreatív megjelenés volt. Ennek során az offline-ban használt, arcokat megjelenítő kreatív úgy mutálódott, hogy minden felhasználónak lehetősége nyílt saját fényképet feltöltenie a hirdetésbe, és így, mintegy az Invitel szponzorációja révén, az iWiW nyitóoldalára felkerülni.
Ezáltal a "Lehet saját utad" kampányüzenetet az online médiában sikerült egyedivé és személyessé tenni. A kreatívra kattintva egy külön microsite-ra érkezve történt a feltöltés, aminek a további különlegessége, hogy flash-ben lehetett körbevágni az arcokat, amelyek már a feltöltés után azonnal kikerültek a felhasználó nyitóoldalára.