A kiadó döntésében jelentős szerepet játszott, hogy az Adaptive Media által értékesített egyéb on-line felületek célcsoportjai hasonlóak a Piac és Profit olvasói összetételével, így a felületek együttes értékesítése tovább erősíti a kiadó reklámpiaci helyzetét.
A Piac és Profit kiadó tizenegyedik éve szolgálja az üzleti élet szereplőit információkkal, elemzésekkel, segíti a cégek döntéshozóit stratégiai és napi feladataik megoldásában. Kiadónk a magyar offline és online újságírás területén az elsők között ismerte és vállalta fel, hogy rendszeresen szól a fenntartható fejlődés, a globális és a magyarországi klímaváltozások gazdasági és emberi következményeiről.
A Piac és Profit Kiadó Kft. 1999-ben indította el első, elsősorban üzleti döntéshozóknak szóló online újságját www.piacesprofit.hu címen, mely kezdetben a nyomtatott magazin tartalmából építkezve, majd később saját, egyre bővülő szerkesztőségi tartalommal vált a kis- és középvállalatok vezetőinek egyik meghatározó információforrásává.
2004-ben a kiadó több tematikus tartalommal bővítette online felületét. Az életforma az egészséges életmódról szól, míg az autós piac híreit és termékeit az autoblog foglalja össze. A klímablog rovat a fenntartható fejlődésre fókuszál, a cégblog rovat, a legfrissebb vállalati hírekről számol be, miközben üzleti-gazdasági információkat és elemzéseket nyújt.
Az Adaptive Media 2007 elején alakult, független, on-line sales house, mely egyre meghatározóbb szerepet tölt be az on-line médiapiacon. A sales house által értékesített felületek heti szinten 1,5 millió internetezőt érnek el. A folyamatosan bővülő, széleskörű portfóliónak köszönhetően, a cég szinte bármilyen hirdetői igényre megfelelő célcsoportelérést tud biztosítani.