A Piacesprofit.hu értékesítője az Adaptive Media

A Piac és Profit Kiadó on-line felületeit, a www.piacesprofit.hu-t és jól ismert rovatait, az életforma.hu-t, az autoblog.hu-t, a cégblog.hu-t és a klímablog.hu-t 2008. február 25-től az ügynökségek felé az Adaptive Media értékesíti.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kiadó döntésében jelentős szerepet játszott, hogy az Adaptive Media által értékesített egyéb on-line felületek célcsoportjai hasonlóak a Piac és Profit olvasói összetételével, így a felületek együttes értékesítése tovább erősíti a kiadó reklámpiaci helyzetét.

A Piac és Profit kiadó tizenegyedik éve szolgálja az üzleti élet szereplőit információkkal, elemzésekkel, segíti a cégek döntéshozóit stratégiai és napi feladataik megoldásában. Kiadónk a magyar offline és online újságírás területén az elsők között ismerte és vállalta fel, hogy rendszeresen szól a fenntartható fejlődés, a globális és a magyarországi klímaváltozások gazdasági és emberi következményeiről.

A Piac és Profit Kiadó Kft. 1999-ben indította el első, elsősorban üzleti döntéshozóknak szóló online újságját www.piacesprofit.hu címen, mely kezdetben a nyomtatott magazin tartalmából építkezve, majd később saját, egyre bővülő szerkesztőségi tartalommal vált a kis- és középvállalatok vezetőinek egyik meghatározó információforrásává.

2004-ben a kiadó több tematikus tartalommal bővítette online felületét. Az életforma az egészséges életmódról szól, míg az autós piac híreit és termékeit az autoblog foglalja össze. A klímablog rovat a fenntartható fejlődésre fókuszál, a cégblog rovat, a legfrissebb vállalati hírekről számol be, miközben üzleti-gazdasági információkat és elemzéseket nyújt.

Az Adaptive Media 2007 elején alakult, független, on-line sales house, mely egyre meghatározóbb szerepet tölt be az on-line médiapiacon. A sales house által értékesített felületek heti szinten 1,5 millió internetezőt érnek el. A folyamatosan bővülő, széleskörű portfóliónak köszönhetően, a cég szinte bármilyen hirdetői igényre megfelelő célcsoportelérést tud biztosítani.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo