A Piacesprofit.hu értékesítője az Adaptive Media

A Piac és Profit Kiadó on-line felületeit, a www.piacesprofit.hu-t és jól ismert rovatait, az életforma.hu-t, az autoblog.hu-t, a cégblog.hu-t és a klímablog.hu-t 2008. február 25-től az ügynökségek felé az Adaptive Media értékesíti.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A kiadó döntésében jelentős szerepet játszott, hogy az Adaptive Media által értékesített egyéb on-line felületek célcsoportjai hasonlóak a Piac és Profit olvasói összetételével, így a felületek együttes értékesítése tovább erősíti a kiadó reklámpiaci helyzetét.

A Piac és Profit kiadó tizenegyedik éve szolgálja az üzleti élet szereplőit információkkal, elemzésekkel, segíti a cégek döntéshozóit stratégiai és napi feladataik megoldásában. Kiadónk a magyar offline és online újságírás területén az elsők között ismerte és vállalta fel, hogy rendszeresen szól a fenntartható fejlődés, a globális és a magyarországi klímaváltozások gazdasági és emberi következményeiről.

A Piac és Profit Kiadó Kft. 1999-ben indította el első, elsősorban üzleti döntéshozóknak szóló online újságját www.piacesprofit.hu címen, mely kezdetben a nyomtatott magazin tartalmából építkezve, majd később saját, egyre bővülő szerkesztőségi tartalommal vált a kis- és középvállalatok vezetőinek egyik meghatározó információforrásává.

2004-ben a kiadó több tematikus tartalommal bővítette online felületét. Az életforma az egészséges életmódról szól, míg az autós piac híreit és termékeit az autoblog foglalja össze. A klímablog rovat a fenntartható fejlődésre fókuszál, a cégblog rovat, a legfrissebb vállalati hírekről számol be, miközben üzleti-gazdasági információkat és elemzéseket nyújt.

Az Adaptive Media 2007 elején alakult, független, on-line sales house, mely egyre meghatározóbb szerepet tölt be az on-line médiapiacon. A sales house által értékesített felületek heti szinten 1,5 millió internetezőt érnek el. A folyamatosan bővülő, széleskörű portfóliónak köszönhetően, a cég szinte bármilyen hirdetői igényre megfelelő célcsoportelérést tud biztosítani.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo