A Balkánon terjeszkedik a Sixt

A júniusi baltikumi megjelenést követően 2010. december 8-tól Koszovóban is bérelhetünk autót a Sixt AG-tól. A Corporate országokon (Ausztria, Benelux Államok, Francia- és Spanyolország, Svájc, valamint az Egyesült Királyság) felül a pristinai kirendeltség immár a 98. franchise tag, ahol elérhetővé vált a Sixt nyújtotta magas színvonalú szolgáltatás.

A pristinai iroda megnyitásával pontot tett balkáni terjeszkedésére a német autókölcsönző. A már korábban megnyitott albán, bosnyák, horvát, macedón, majd szerb kirendeltségeket követően, legújabb koszovói irodanyitásával immár itt is a nyugat-európaihoz hasonló, piac meghatározó hálózattal rendelkezik. A balkáni megjelenést erősíti, hogy a Sixt Autókölcsönző Kelet-Európa országaiban is jelentős piaci részesedést birtokol a kölcsönzői piacon. Magyarországon kívül Bulgáriában, Lengyelországban, Szlovákiában és Csehországban vehetjük igénybe a Sixt szolgáltatásait.  Az előzetes piackutatásra épülő balkáni terjeszkedést a cégvezetés elsősorban a terület növekvő számú üzleti utazóira alapozta, természetesen a turizmus fokozatos fejlődését és megerősödését is belekalkulálva a számításokba.  Az ország nemzetközi repterén található kirendeltség, mely az üzemanyag-takarékos gépkocsiktól egészen a prémium kategóriás limuzinokig kínál bérautókat partnerei számára, a már Macedóniában is franchise partnerként együttműködő Delfino Travel együttműködésével került megnyitásra.

„Délkelet-Európa folyamatos gazdasági és turisztikai fejlődése volt a legmeghatározóbb szempont legújabb irodanyitásunknál. - nyilatkozta Detlef Krehahn, a Sixt AG franchise igazgatója. Célunk, hogy egyre több és több kirendeltséggel bírjunk Európa szerte, garantálva partnereinknek a már megszokott minőségi szolgáltatást."  „A sikeres macedón együttműködés biztosít stabil alapot számunkra Koszovóban is2 - tájékoztatott Saso Tonevski, a Sixt Kosovo vezérigazgatója. Számos nemzetközi cég és intézmény létesített leányvállalatot az utóbbi időben a balkáni piacon, ugyanakkor a térség turizmusa is virágzásnak indult. Ezzel arányosan emelkedett az érdeklődés és az igény a magas színvonalú autókölcsönzői szolgáltatások iránt. „Úgy gondoljuk tehát, hogy a megfelelő pillanatban nyitottunk a térségben" - tette hozzá a vezérigazgató.

„A balkáni megjelenés és erőteljes piaci növekedés a Sixt Magyarország számára is fontos. Egyrészt a hazánkból a Balkán országaiba induló üzleti utazók, másrészt az odaérkező turisták miatt. Együttműködve a szomszédos franchise partnerekkel, ügyfeleink számára tervezhetővé, előre kalkulálhatóvá és egyszerűbbé tudjuk tenni az utazás megszervezését és lebonyolítását. Az itthon lefoglalt, forintban fizetett kölcsönzések biztonságot jelentenek az autókölcsönzőnket választók számára, ugyanakkor garanciát is a professzionális szolgáltatás és minőség szempontjából" - emelte ki az együttműködés fontosságát Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo