Visszafelé sültek el az ész nélküli foci-hirdetések

A labdarúgó világbajnokság a világ legnézettebb sporteseménye- következésképp a legnagyobb reklámlehetőség is. Rengeteg nagy cég azt ki is használja – ha nem is mindig sikerrel.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Vitatott sikere lehet például annak, hogy a nagy pénzügyi szolgáltató, akinek hirdetéseit szinte szüntelenül látjuk, nagylelkű gesztussal újrabútorozott egy teljes moszkvai szállodát.

Aligha lehetett telitalálat az sem, amikor egy nagy svájci bank tv-spotjában orosz nyelvleckére sorakoztatta fel a Moszkvába induló svájci válogatottat.

Ennél is rosszabbul jártak azok a hirdetők, akik figyelmen kívül hagyták a politikai földrajzot. Az egyik sportruházatot gyártó cég utólag vette észre, hogy a szerb szurkolóknak tömegesen készített trikókon a már régen önálló Koszovó Szerbia határain belül maradt.

Pórul járt egy német légitársaság is a moszkvai járatait hirdető tv-reklámmal, miután sokaknak feltűnt, hogy a felvételek Ukrajna fővárosát, Kijevet ábrázolják…

Gyúrnak már a bűnözők a foci vb-re
Ahogy minden olyan nagy sportesemény, amely kiemelt figyelemre számíthat a világ minden táján, úgy a június 14-én kezdődő 2018-as oroszországi labdarúgó-világbajnokság is számos lehetőséget kínál az internetes csalások minden formájára.

Meggyűlt a baja a közösségi portálokon a német élelmiszergyártónak, amelynek vb-reklámja így szólt: „Tedd boldoggá az emberedet a sütéseddel – még akkor is, ha másik szerelme van!” A kép a derék feleséget ábrázolta, amint focilabda formájú tortát nyújt át párjának.

Még nagyobb vihart keltett, ezúttal Oroszországban, a nagy gyorséttermi hálózat hirdetése: azt ígérte, életük végéig ingyen kapják a hamburgert azok az asszonyok, akik hivatásos labdarúgótól esnek teherbe…

Jó szándékú reklámakciók is elsülhetnek visszafelé. Így járt egy hitelkártya-cég, amely bejelentette: fedezi 10 ezer étkezés költségét az ENSZ világélelmezési programja számára Nessi és Neymar minden gólja után. Tite, a brazil válogatott edzője hevesen bírálta a hirdetést, és elutasította az akciót, mondván: az megosztja a válogatottat, hiszen miért érne e két játékos gólja többet, mint másoké?…

(Forrás: Neue Zürcher Zeitung)

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo