A Financial Times toplistáján aszerint rangsorolta a vállalatokat, hogy a 2013–2016 közötti időszakban mekkora növekedést értek el. Ez alapján a Supercharge a 103. helyen végzett, 1124 százalékos árbevétel-bővülést felmutatva. Ezzel az eredménnyel a listán ők lettek Magyarország leggyorsabban fejlődő vállalata, és régiós szinten is bekerültek a top10-be.
A vállalat ügyvezetője, Tessényi András szerint a siker kulcsa az egyedi vállalati kultúrában rejlik:
„ Látványosan kifizetődő az a stratégia, hogy ügyfeleinknek olyan termékeket szállítunk, amik egyszerre valósítják meg üzleti céljaikat és tetszenek a felhasználóknak is. Pár hónappal ezelőtt az egyik megrendelőnk ezt úgy fogalmazta meg, hogy soha nem látott még olyat, hogy egy partner csapata jobban akarja a termékük sikerét, mint a saját csapatuk. És ha már itt vagyunk, akkor meg kell említenem, hogy különösen büszkék vagyunk a csapatunkra, hiszen mindenki fantasztikus odaadással végzi a munkáját, és személyes fejlődésén keresztül hozzájárult, hogy garázscégből nemzetközi vállalattá nőhessük ki magunkat. Ezzel párhuzamosan úgy érezzük, hogy a növekedési pályánk elején vagyunk. Folyamatosan törekszünk arra, hogy globális szinten a legjobbak közé tartozzunk. Ez a törekvés egyedi kultúránk egyik meghatározó eleme, ami egy meglepően erős mozgatórugója a növekedésnek is. Azt gondolom, hogy nagyon izgalmas szakasz áll előttünk a következő években” – írta a Supercharge a csütörtöki közleményében.