Magyar garázscégből Európa legjobbjai közé

A világ egyik legelismertebb gazdasági napilapja, a Financial Times idén is közzétette a leggyorsabban növekvő 1000 európai cég rangsorát, amelyre a 8 éve magyar garázscégként indult Supercharge Kft. is felkerült, méghozzá az előkelő 103. helyre.

A Financial Times toplistáján aszerint rangsorolta a vállalatokat, hogy a 2013–2016 közötti időszakban mekkora növekedést értek el. Ez alapján a Supercharge a 103. helyen végzett, 1124 százalékos árbevétel-bővülést felmutatva. Ezzel az eredménnyel a listán ők lettek Magyarország leggyorsabban fejlődő vállalata, és régiós szinten is bekerültek a top10-be.

Magyar startup is kaphat most 150 ezer eurót
Idén márciusban negyedszerre indul útjára, az InnoEnergy szervezésében Közép-Európa legnagyobb energetikai versenye, a PowerUp!, amelyre a cleantech-ágazatában tevékenykedő startup vállalkozások jelentkezését várják.
A Supercharge-ot 2010-ben alapították magyar egyetemisták, és a vállalat ma már olyan digitális termékek készítésével foglalkozik, amik felhasználók millióinak teszik könnyebbé az életét. A csapat piacvezető cégek stratégiai fontosságú alkalmazásait tervezi és fejleszti, ügyfeleik közé tartozik az OTP Bank, a Santander Bank vagy éppen a NetPincér. A vállalat ma már közel 100 szoftverfejlesztőt, designert és más digitális szakértőt foglalkoztat budapesti és londoni irodájában.

A vállalat ügyvezetője, Tessényi András szerint a siker kulcsa az egyedi vállalati kultúrában rejlik:

Látványosan kifizetődő az a stratégia, hogy ügyfeleinknek olyan termékeket szállítunk, amik egyszerre valósítják meg üzleti céljaikat és tetszenek a felhasználóknak is. Pár hónappal ezelőtt az egyik megrendelőnk ezt úgy fogalmazta meg, hogy soha nem látott még olyat, hogy egy partner csapata jobban akarja a termékük sikerét, mint a saját csapatuk. És ha már itt vagyunk, akkor meg kell említenem, hogy különösen büszkék vagyunk a csapatunkra, hiszen mindenki fantasztikus odaadással végzi a munkáját, és személyes fejlődésén keresztül hozzájárult, hogy garázscégből nemzetközi vállalattá nőhessük ki magunkat. Ezzel párhuzamosan úgy érezzük, hogy a növekedési pályánk elején vagyunk. Folyamatosan törekszünk arra, hogy globális szinten a legjobbak közé tartozzunk. Ez a törekvés egyedi kultúránk egyik meghatározó eleme, ami egy meglepően erős mozgatórugója a növekedésnek is. Azt gondolom, hogy nagyon izgalmas szakasz áll előttünk a következő években” – írta a Supercharge a csütörtöki közleményében.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo