Magyar fejlesztéssel forgatja fel a biztosítási iparágat UNIQA

2018. szeptember 14. péntek - 14:28 / piacesprofit.hu
  •    

Az UNIQA Biztosító új generációs biztosítási modellje, a CHERRISK elsősorban az Y és Z generációs fiatalokat, illetve az innovatív megoldásokra nyitott X generáció tagjait célozza meg. A CHERRISK szakít az eddigi hozzáállással, hogy a biztosítás csak akkor fontos, ha már megtörtént a baj.

Az UNIQA legújabb modellje, a CHERRISK garantáltan megváltoztatja a biztosítás eddig ismert metódusait. A név eredete egy kis szójáték, amelynek egyszerre több jelentése is van: egy kis áthallással share risk, vagyis kockázatmegosztás; charity, azaz adomány, jótékonykodás; végül, de nem utolsó sorban cherry, azaz a gyűjthető cseresznye, ami a modell egyik edukációs játékának alapját adja.

Wolfgang Kindl, az UNIQA International AG vezérigazgatója szerint néhány éven belül az UNIQA kelet-közép európai országokban élő több mint hatmillió lakossági ügyfelének elérhetővé válik a CHERRISK, de az újítás, lévén az ötlet és a fejlesztés hazánkból származik, először Magyarországon lesz elérhető a felhasználóknak. „A magyarországi tapasztalatokból építkezve, azokat felhasználva fogjuk kifejleszteni más országok egyedi szabályaihoz, fogyasztói szokásokhoz alakított platformjainkat” – mondta az UNIQA International AG CEO-ja a Piac & Profitnak.

Wolfgang Kindl: a magyar tapasztalatok adják a további országokban történő fejlesztések alapját

Wolfgang Kindl: a magyar tapasztalatok adják a további országokban történő fejlesztések alapját

„A CHERRISK több mint egy klasszikus biztosítás. Amellett, hogy felhasználóbarát felülete választ ad az elmúlt években jelentősen megváltozott ügyféligényekre, most minden eddiginél nagyobb bizalmat szavazunk a felhasználóknak. A veszélyközösség alapjaihoz térünk vissza, ahol gondoskodunk egymásról, és együtt igyekszünk csökkenteni a kockázatainkat. Jelenleg az UNIQA International fókusza is a Magyarországon futó pilot programon van, hiszen a következő 4-5 évben felméréseink szerint az ügyfeleink felét már az 1995 után születettek fogják kitenni. Ahhoz, hogy megszólítsuk őket, fokozott figyelmet kell fordítanunk az ő igényeikre. Büszkék vagyunk arra, hogy az UNIQA Group az UNIQA International-lel karöltve támogatja az ötletet és azt, hogy itt Magyarországon ezt megvalósíthattuk. Fontos kiemelni, hogy ez az ötlet nemcsak azért valósulhatott meg, mert a projektre egy rendkívül tehetséges és ambiciózus csapatot állítottunk össze, hanem azért is, mert az UNIQA Biztosító munkatársai is megértették a változó környezet igényeit, és támogatták a CHERRISK indulását.” – nyilatkozta Kurtisz Krisztián, a CHERRISK megálmodója, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója.

A Piac & Profit kérdésére a vezérigazgató elmondta: jelenleg négy lakossági termékkel indulnak el: a Casco, baleset- lakás- és utasbiztosítás lesz köthető az online felületen, de a továbbiakban más lakossági termékek is megjelennek majd a palettán. „Nem felejtettük el az egyre hjangsúlyosabb freelancer-kultúrát sem, már most is vannak olyan elemek az online elérhető termékpalettán, amely azoknak a fiatal munkavállalóknak, vállalkozóknak szól, akik gyakran dolgoznak otthon, részt vesznek különféle megosztási szolgáltatásokban, mint például a carsharing, és sokat utaznak. Nekik is megfelelő eszköz lehet a CHERRISK a kockázataik fedezésére” – mondta.

Kurtisz Krisztián: ezzel a fejlesztéssel visszatértünk a veszélyközösség alapjaihoz

Kurtisz Krisztián: ezzel a fejlesztéssel visszatértünk a veszélyközösség alapjaihoz

Játékkal a biztonságért

A korábban megszokott gyakorlat szerint a biztosítás elsősorban akkor kapott szerepet, ha már megtörtént a káresemény. A CHERRISK-nél az ügyfelek biztonságának megóvása a cél, a kármegelőzést játékos feladatok segítik. Ezzel a módszerrel nem csupán szórakoztatóvá válik a hasznos tudás elsajátítása, de még „cseresznyéket” is lehet gyűjteni, amik virtuális forintoknak felelnek meg a CHERRISK világában. A megszerzett cseresznyéket a biztosítási díj csökkentésére lehet fordítani, vagy olyan közösségi ügyeket lehet belőlük támogatni, amelyek a lokális közösségek biztonságosabb és boldogabb életéhez járulnak hozzá.

A CHERRISK lakás-, casco-, baleset- vagy utasbiztosításai a minden eszközre optimalizált online felületen néhány adat megadásával egyszerűen megköthetők. Egy kár rendezése akár percek alatt is megtörténhet, a kérdéses eseteket pedig videóhíváson keresztül tisztázzák. A CHERRISK a technikai újítások mellett a biztosítás lényegét más irányból közelíti meg.

A CHERRISK legfőbb ismerévei az újgenerációs biztosítási modellek kategóriájába sorolják a szolgáltatást. Kötetlen: előfizetés-alapú szolgáltatásokat nyújt, amelyeket bármikor lemondhat a fogyasztó. Gyors: pár perc alatt ajánlatot kapunk. Egyszerű: Emma, a barátságos biztosítási asszisztens segítségével nem bonyolult formanyomtatványokkal kell vesződni, csupán egy chates beszélgetést kell lefolytatnunk az adatok megadásához. Ráadásul a kárrendezés is megoldható, – akár munkaidőn kívül is – egy kamerás mobiltelefonnal, tablettel, pár kép felöltésével vagy egy gyors videóhívás kíséretében. Végül pedig alap, hogy fizetünk: hiánytalan és helytálló kárbejelentések esetén a biztosító fizetési és nyilatkozattételi garanciát vállal, így pár órán belül a számlánkon lehet az összeg.

Aki nem szeretne lemaradni az indulásról, látogasson el a www.cherrisk.com oldalra, hiszen minden előregisztráló 1000 db ajándék cseresznyével gazdagodik.

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor