Felfedezte az ügyfélt a balatoni hajózás

2018. április 03. kedd - 14:40 / PP/MTI
  •    

Erősíti az ügyfélkapcsolatokat és javítja a szolgáltatást a Balatoni Hajózási Zrt. (BAHART). Ezt ígérte a társaság vezetése a szezonnyitó balatoni hajózáson.

A teljesség igénye nélkül említhető: a BAHART imázs- és arculatfrissítő kampánya, az utastájékoztatás és kommunikáció intenzitásának növelése, az online hajózási lehetőség kereső modullal ellátott honlap kialakítása vagy a hajózáshoz kapcsolódó szolgáltatástartalom bővítése.

Kép: BAHART

Kép: BAHART

„2018. március 31-től üzemel a BAHART INFO Vonal a 84 / 310 050 telefonszámon. A BAHART ügyfélközpontban a személyhajózás és kompközlekedés menetrendi információival, a hajózási lehetőségekkel, illetve a hajóbérlésekkel kapcsolatos témákban fogadják a hívásokat az ügyintézők.

A felkészült munkatársak az egyszerű menürendszerből történő választás után széleskörű tájékoztatást adnak. A cégen belüli kapcsolások helyett, a telefonos ügyintézők szükség szerint minden információt beszereznek, és visszahívják az ügyfelet – adott tájékoztatást Dónucz László értékesítési és forgalmi igazgató.

„Az új ügyfélszolgálat bevezetésével az eddig használt 30 különböző telefonszám helyett mától elég lesz csak egyet megjegyezniük a menetrend felől érdeklődő utasoknak” – mondta Horváth Gergely, a call center megoldást szolgáltató Calgo cég vezetője. „A BAHART egy olyan virtuális call centert kapott, amely technikailag korlátlan mennyiségű hívást képes kezelni, menürendszere pedig gyorsan a megfelelő munkatárshoz irányítja a betelefonálót.

Indulnak a turisztikai fejlesztések
Megkezdődik a tavaly nevesített öt kiemelt turisztikai fejlesztési térségekben az első nagyprojektek megvalósítása, és további olyan új, kiemelt turisztikai térségek jöhetnek létre, amelyekben az MTÜ jelentős fejlesztési potenciált lát

A jövőben akár videóbeszélgetéssel, chatfunkciókkal vagy sms értesítéssel is bővíthető a rendszer, utóbbi különösen hasznos lehet, ha rendkívüli időjárás miatt gyorsan kell menetrendváltozásról értesíteni az utasokat. Reméljük, az új központ a hazai utasok és a külföldi turisták számára is kényelmesebbé, gyorsabbá teszi majd a tájékozódást a BAHART szolgáltatásairól.”

Kollár József vezérigazgató kiemelte, Számos promóciós újdonsággal, akcióval és kedvezménnyel vár a BAHART minden érdeklődőt az év során, melyekről folyamatos a tájékoztatás a mobiltelefonról is kiválóan elérhető honlapon és a közösségi csatornákon. Érdemes a pénztárakban idén is keresni a Playmobil jegyeket, extra kedvezményekért bankkártyával fizetni a hajós szolgáltatásokért vagy részt venni a kiemelt ünnepi hétvégéken indított tematikus programhajókon.