Az Insta’ és a magyarok

Mind fontosabbá válik az Instagram a magyar internethasználók körében, ezért most Lévai Richárd online marketing szakértő segítségével megnézzük, kiket és hogyan érhetünk el ezen a közösségi oldalon.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Instagramot Magyarországon 1,9 millió ember használja, és látszik itt is, hogy időről-időre, hogyan változik a korfa. Az Instagram felhasználók száma továbbra is növekszik Magyarországon, de az ütem már visszafogottabb – írta Lévai Richárd online marketing szakértő a Közösségi Kalandozások című blogján olvasható bejegyzésében.

Az Instagram felhasználók száma továbbra is növekszik Magyarországon, de az ütem már visszafogottabb.

A növekedés még most is dinamikus, bár a legfiatalabbaknál már 10 % alatti, és egyik korcsoportnál sincs 100 százalék fölötti. Az is látszik, hogy hamarosan a 25-34 korosztály beéri a 18-24-et. Előbb-utóbb itt is ki fog alakulni egy olyan plató, mint a Facebooknál, bár biztos, hogy a 45 fölött sokáig lesz még szakadék.

A korfa kezd “platósodni”. A néhány évvel ezelőttihez képest egyre kiegyensúlyozottabb képet mutat a felhasználói összetétel.

 

Az Instagram szempontjából izgalmas téma a sztorik kérdése. Ez az a felület, ami csak 24 óráig él, mégis 400 millió ember használja világszinten naponta.

Sajnos a hazai számokat erről az oldalról nem ismerjük, de jól látható, hogy a legfiatalabbak gyakorlatilag ugyanannyian használják a sztorikat, mint a képfolyamot, és csak 25 fölött válik el jobban a két felület.

 

A sztorikat nagyon sokan nézegetik mindegyik korosztályból

Ugyanakkor arányaiban sehol nincs drámai különbség, minden korcsoportból elég sokan használják ezt a tiszavirág életű felületet legalább arra, hogy az ismerőseik, vagy a márkák életét kövessék itt.

Az adatokból láthatjuk tehát, hogy a magyar internetfelhasználók közül:

  • egyre többen Instagramoznak, de csökken a növekedés dinamikája
  • az idősebb generáció is egyre jobban rákap a vizuális élménymegosztásra
  • a sztoriknak egyre több korcsoportban van jelentősége.
 
Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo