Xbox cikkek


Game over: az online játékok veszélyei

Game over: az online játékok veszélyei 

Az online játékok gyártása és üzemeltetése viszonylag rövid idő alatt rendkívül jövedelmező iparággá vált, olyannyira, hogy több online regisztráció van, mint valaha. A Kaspersky Lab legfrissebb kutatása szerint az emberek 53%-a játszik rendszeresen, ugyanez az arány picit nő a fiatalabb korcsoportban, 25-34 évesek 64%-a, míg a 16-24 évesek 67%-a. Ugyanakkor ez hasonlóan jövedelmező pénzforrás a bűnözőknek, hiszen a feltört fiókokat könnyedén értékesíthetik a feketepiacon. A kiberfenyegetések ellenére az online játékosok rendszeresen sebezhetővé teszik a fiókjaikat, az elmentett játékmeneteiket, a személyes adataikat – potenciálisan akár pénzt is.
Okostelefonunk felismer minket - és az ágy alá is láthatunk vele

Okostelefonunk felismer minket - és az ágy alá is láthatunk vele 

A közeli jövőben forgalomba kerülő okostelefonok infravörös rendszere a koponyát szkennelve azonosítja a tulajdonost és kapcsolja be a készüléket - amellyel a bútorüzletből berendezhetjük a lakásunkat, vagy a külföldi étlapra irányítva olvashatjuk a fordítást.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Klímablog

Felpörgött az elektromos autók eladása

Felpörgött az elektromos autók eladása  

A globális BEV-eladások 33 százalékkal emelkedtek 2025 második negyedévében az egy évvel korábbi, azonos időszakhoz képest.

Gazdaság

Bajban a luxusmárkák

Bajban a luxusmárkák  

Több mint egy évtized után először torpant meg a globális luxuspiac növekedése.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo