WeCAN ranking cikkek


Nálunk a legnépszerűbb a Facebook

Nálunk a legnépszerűbb a Facebook 

Bár egy helyet rontott, de a teljes média- és reklámköltés 14%-os növekedése és a hazai online szegmens töretlen bővülése idén is dobogós helyre repítette Magyarországot a közép-kelet-európai országok reklámpiaci rangsorában. A ma megjelent CANnual Report 2017. kiadványból – amit a térség legnagyobb független kommunikációs ügynökséghálózata, a weCAN szakemberei állítottak össze – kiderül továbbá, hogy a legfejlettebb országok piacaihoz hasonlóan, Magyarországon is tovább nő a közösségi média, valamint a nem hagyományos reklámmegoldások, köztük a tartalommarketing jelentősége.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Gazdaság

Szívhatják a fogukat a lakáshitel előtt állók

Szívhatják a fogukat a lakáshitel előtt állók  

Hiába csökkent több mint 4 százalékkal az alapkamat, a lakáshitelek árazását befolyásoló referenciakamatok magasabbak, mint egy éve.

Társadalom

Deutsch Tamás angolján nevet az ország

Deutsch Tamás angolján nevet az ország 

Deutsch Tamás felzárkózott Szájer Józsefhez szégyenteljességben.

Infokom

Mégis ki a felelős azért, ha hibázik a mesterséges intelligencia?

Mégis ki a felelős azért, ha hibázik a mesterséges intelligencia? 

Tavaly év végére a globális AI-beruházások elérték a nagyságrendileg 500 milliárd dolláros álomhatárt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo