Versenytársak cikkek


A versenytárs nem ellenség - van, aki ezt itthon is látja

A versenytárs nem ellenség - van, aki ezt itthon is látja 

Versenytársak, de nem ellenségek és ezt meg is szeretnék mutatni. Röviden így foglalható össze a Tokaj Y, a fiatal Y-generációs borászok néhány hónapja alakult szakmai összefogásának lényege. Bár egy borvidéken dolgoznak, egy helyre, egy időben nehéz összehozni a csapatot, így mi most Zsirai Katával beszélgettünk a Tokaj Y-ról, tervekről, jelenről és jövőről.
Hogyan hallgatózzunk a közösségi médiában?

Hogyan hallgatózzunk a közösségi médiában? 

A legtöbb cég már jelen van a közösségi médiában, azt azonban kevesen tudják, hogy az is jelentősen javíthatja az eredményességüket, ha egyszerűen csak figyelnek... A közösségi média figyelése (más néven social listening vagy közösségimédia-monitorozás) egyedülálló lehetőséget ad arra, hogy megismerjük és adott esetben irányítsuk az ügyfelek, a versenytársak és a piacunkat befolyásoló szereplők tevékenységét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Pénzszerzés

Mit hoz a lakáspiacra a kormány új dobása?

Mit hoz a lakáspiacra a kormány új dobása?  

A héten megjelentek az első lakás vásárlását célzó új államilag támogatott konstrukció részletei.

Cégblog

Nem szuperál az árrésstop, ismét csökkent a kiskereskedelmi forgalom

Nem szuperál az árrésstop, ismét csökkent a kiskereskedelmi forgalom 

A kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,1 százalékkal haladta meg, az előző hónaphoz képest 1,3 százalékkal mérséklődött.

Klímablog

Új rekordot értek el a vállalatvezetők

Új rekordot értek el a vállalatvezetők  

A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása látványosan javult.

Infokom

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?  

Mára a hétköznapi emberek is egyre gyakrabban fordulnak különböző nyelvi modellekhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo