Verseny 2.0 cikkek


Csak a leggyorsabban alkalmazkodó cégeknek van jövője

Csak a leggyorsabban alkalmazkodó cégeknek van jövője 

A vállalatok 52%-a tapasztalt máris jelentős változásokat saját szektorában az elmúlt három évben, mégis kénytelenek fokozni a tempót. A cégvezetők mintegy fele ugyanis úgy véli, hogy üzleti tevékenységük a következő öt évben elavulttá válhat – derült ki egy friss kutatásból.
Több lóra tesznek a nagyok a túléléshez

Több lóra tesznek a nagyok a túléléshez 

A technológiai fejlődés villámgyors. Úgy száguld, hogy a nagyvállalatok sem tudják eldönteni, melyik megoldásba fektessenek, így többfelé próbálkoznak, hátha valamelyik befut. Nem ágazatokban kell gondolkodni, mert azok nem jellemzik kellőképpen a termelési folyamatokat. A termékfunkció számít és az, hogy találkozik-e a vevő igényeivel .Szakkifejezés is van már erre. Platformagnosztikus cégeknek hívják az ilyeneket. Nekik van esélyük a fennmaradásra.
Az egész világgal meg kell küzdeniük a magyar cégeknek

Az egész világgal meg kell küzdeniük a magyar cégeknek 

A magyar online vásárlók 75 százaléka rendszeresen rendel külföldi webáruházakból. A legnépszerűbbek a kínai, németországi, egyesült királyságbeli, és az egyesült államokbeli webshopok. Emellett egyre többen látunk pénzkeresési lehetőséget az e-kereskedelemben: 10% értékesít már nem használt személyes tárgyakat az interneten, és 8% kap online kifizetéseket az interneten nyújtott szolgáltatásokért.
Akiktől a bankok félnek

Akiktől a bankok félnek 

A hagyományos pénzügyi cégek 83 százaléka véli úgy, hogy piacaikat veszélyeztetik a pénzügyi technológiai szolgáltatást nyújtó, ún. fintech cégek a PwC friss tanulmánya szerint. A bankok esetében ez az arány 95 százalék. A fintech cégek várakozásaik szerint akár a piac egyharmadát is elhódíthatják a hagyományos szereplőktől.
Senki sem ússza meg a digitális versenytársakat

Senki sem ússza meg a digitális versenytársakat 

Vannak iparágak, mint a fotó, a média és a zene, amelyek már teljesen digitálisak, vannak amelyek most küzdenek az új versenytársakkal, mint a taxisok, és vannak, akik számára még nem jött el az igazság pillanata – de közeledik.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Klímablog

Nem szabadulunk az energiaárak emelkedésének rémétől

Nem szabadulunk az energiaárak emelkedésének rémétől  

A fogyasztók kétharmada tudja, hogy miként állhatna át zöld energiára, csak éppen nem akar több pénzt vagy időt szánni erre.

Infokom

Jött egy jóslat: ezek várhatók a kiberbiztonságban 2024-ben

Jött egy jóslat: ezek várhatók a kiberbiztonságban 2024-ben 

Napjainkban rendkívül lendületes technológiai fejlődésnek lehetünk szemtanúi, és ez különösen nagy hatással van a kiberbiztonság területére.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo