Városiasodás cikkek


Jobb lesz, ha megszeretjük a halhúst

Jobb lesz, ha megszeretjük a halhúst 

A Föld termőföldjei már csak hatvan évig, tehát nagyjából a 2070-es évek végéig képesek még szolgálni minket, ha kitartunk a jelenlegi mezőgazdasági módszerek mellett.
Tízmilliós megavárosok lepik majd el a Földet

Tízmilliós megavárosok lepik majd el a Földet 

Az egyre gyorsuló urbanizáció, a városok dinamikus növekedése számos kérdést vet fel azzal kapcsolatban, hogyan maradhatnak a jövő városai élhetőek és működőképesek. Egy lehetséges megoldás a smart city, azaz olyan digitális, infokommunikációs rendszerek bevezetése, amelyek komplex, összetett problémákra egyszerűen használható megoldásokat kínálnak a városlakóknak.
Kinshasa lesz a világ legnagyobb városa

Kinshasa lesz a világ legnagyobb városa 

A huszadik század második felét a gyors városiasodás jellemezte. A folyamat újabb sebességre kapcsol, de a leggyorsabb most már a harmadik világban növekednek a metropoliszok. Ott híznak a leginkább a milliomosok magánvagyonai is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Pénzszerzés

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 86. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Gazdaság

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt 

Minden második magyar rendszeresen él át negatív stresszt, melynek legfőbb okozója a túlhajszolt életmódunk, a munkahelyi, családi vagy párkapcsolati konfliktusaink, miközben minden harmadik ember szorong állandó jelleggel az anyagiak miatt. Az NN Biztosító kutatása azt is feltárta, hogy az egyes generációk mi miatt aggódnak a leginkább és melyik a stressznek leginkább kitett korosztály.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo