Vállalati kilátások cikkek


Óriásira duzzadt a cégek adóssága

Óriásira duzzadt a cégek adóssága 

A vállalati adósságok jelentősen emelkedtek a világon a 2022-2023-as pénzügyi évben.
2023 sem lesz könnyű: hogyan készülnek rá a cégek?

2023 sem lesz könnyű: hogyan készülnek rá a cégek? 

Nem nagy meglepetés, hogy az előttünk álló 2023-as év bizonytalanságaitól sok vállalkozó tart.
Stabil jövőképpel bírnak a magyar nagyvállalatok

Stabil jövőképpel bírnak a magyar nagyvállalatok 

A K&H nagyvállalati növekedési index legfrissebb, harmadik negyedéves eredményei alapján egyértelműen stabilitás jellemző a legnagyobb hazai cégekre. A következő egy évben 2,3%-os export árbevétel és 1,5%-os profitnövekedést terveznek, a dolgozói létszám vagy a beruházások esetében pedig a kivárás jellemző.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Gazdaság

Elmarasztalták a magyar kormányt, mert a Paks II beruházás átláthatatlan

Elmarasztalták a magyar kormányt, mert a Paks II beruházás átláthatatlan 

Elmarasztalták a magyar kormányt Paks2 miatt, mert nem tartotta be az Aarhusi Egyezményt.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo