üzleti verseny cikkek


Élénkülő verseny alakítja a távközlési piacot

Élénkülő verseny alakítja a távközlési piacot 

A szolgáltatók élénkülő versenye alakítja a távközlési piacot, a hangalapú bevételek csökkenését az ügyfélkör bővítése mellett az adatbevételek emelkedése ellensúlyozhatja - mondta Szabó János, a Magyar Telekom Nyrt. gazdasági vezérigazgató-helyettese csütörtökön Budapesten, a vállalat sajtótájékoztatóján, a cég második negyedéves eredményeit értékelve.
Indul a 2017/18. évi European Business Awards verseny

Indul a 2017/18. évi European Business Awards verseny 

A legjelentősebb európai üzleti versenynek számító European Business Awards immár 11. alkalommal indul el, hogy a pályázó cégek közül a neves szakmai zsűri kiválaszthassa azon társaságokat, amelyek működése példa értékű. A megújuló verseny során minden országban kategóriánként kerül majd kiválasztásra egy-egy vállalat, amely a nemzeti bajnoki címet megszerezve bizonyíthatja sikerességét. A legjobbak pedig ringbe szállnak az összeurópai megmérettetésben is - írja az RSM Hungary.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Pénzszerzés

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 86. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Gazdaság

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt 

Minden második magyar rendszeresen él át negatív stresszt, melynek legfőbb okozója a túlhajszolt életmódunk, a munkahelyi, családi vagy párkapcsolati konfliktusaink, miközben minden harmadik ember szorong állandó jelleggel az anyagiak miatt. Az NN Biztosító kutatása azt is feltárta, hogy az egyes generációk mi miatt aggódnak a leginkább és melyik a stressznek leginkább kitett korosztály.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo