üzleti verseny cikkek


Élénkülő verseny alakítja a távközlési piacot

Élénkülő verseny alakítja a távközlési piacot 

A szolgáltatók élénkülő versenye alakítja a távközlési piacot, a hangalapú bevételek csökkenését az ügyfélkör bővítése mellett az adatbevételek emelkedése ellensúlyozhatja - mondta Szabó János, a Magyar Telekom Nyrt. gazdasági vezérigazgató-helyettese csütörtökön Budapesten, a vállalat sajtótájékoztatóján, a cég második negyedéves eredményeit értékelve.
Indul a 2017/18. évi European Business Awards verseny

Indul a 2017/18. évi European Business Awards verseny 

A legjelentősebb európai üzleti versenynek számító European Business Awards immár 11. alkalommal indul el, hogy a pályázó cégek közül a neves szakmai zsűri kiválaszthassa azon társaságokat, amelyek működése példa értékű. A megújuló verseny során minden országban kategóriánként kerül majd kiválasztásra egy-egy vállalat, amely a nemzeti bajnoki címet megszerezve bizonyíthatja sikerességét. A legjobbak pedig ringbe szállnak az összeurópai megmérettetésben is - írja az RSM Hungary.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet!

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet! 

A nyári kötelező szakmai gyakorlat nemcsak a diákok számára kínál valódi munkahelyi tapasztalatot, hanem a fogadó cégeknek is.

Cégblog

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe

Ki nem találja, miért rohannak a vevők a Praktikerbe 

A barkácslánc árbevétele 2024-ben 88,1 milliárd forintra emelkedett 2024-ben.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet!

Diákmunkást alkalmazna a cég? Kockázatos is lehet! 

A nyári kötelező szakmai gyakorlat nemcsak a diákok számára kínál valódi munkahelyi tapasztalatot, hanem a fogadó cégeknek is.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo