üzleti reggeli cikkek


Lehet-e kreatívabb egy robot a beosztottnál?

Lehet-e kreatívabb egy robot a beosztottnál? 

A kreativitás és az ötlet fogalma állt a középpontban a Variációk1témára rendezvénysorozat májusi üzleti reggelijén. Az eseményre mintegy 70 cégvezető fogadta el a meghívást, az előadók pedig a kreativitás pszichológiai vonatkozásairól beszéltek és arról, lehet-e kreatív egy gépi intelligencia?
Kapcsolatépítés egyszerűen és elegánsan

Kapcsolatépítés egyszerűen és elegánsan 

Ősszel pezseg az üzleti élet. Konferenciák, üzleti reggelik és üzleti kézfogók, társasági események mind-mind remek lehetőséget adnak arra, hogy új ismeretségeket kössünk, új üzleti partnerekre tegyünk szert, és így friss lendületet kapjon a vállalkozásunk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Cégblog

Ilyen autóra vágyik? Ennek a hírnek örülhet

Ilyen autóra vágyik? Ennek a hírnek örülhet  

Tovább bővíti magyarországi kiskereskedelmi és szervizhálózatát a BYD.

Klímablog

Jó hírt kapott Magyarország Brüsszelből

Jó hírt kapott Magyarország Brüsszelből  

Az Európai Bizottság jóváhagyta a 264 millió eurós magyar állami támogatást elektromos jármű-akkumulátorgyár létesítésére.

Gazdaság

Tudatosan csökkenti az USA vezetése a dollár árfolyamát a kereskedelmi egyensúly javítása érdekében?

Tudatosan csökkenti az USA vezetése a dollár árfolyamát a kereskedelmi egyensúly javítása érdekében? 

Scott Bessent amerikai pénzügyminiszterből előbújt a hedge fund manager. Már nem csak a Fed-et kritizálja, hanem a japán jegybankot is. Az előbbi esetében szerinte minden modell szerint 150-175 bázisponttal alacsonyabban, azaz valahol 2,5 és 3 százalék között kellene lennie a Fed intervenciós rátának. A japánoknak meg ideje lenne kamatot emelniük az elszabaduló infláció miatt, miközben a Bank of Japan (BoJ) nem igazán ért vele egyet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo