üzleti etikai díj 2016 cikkek


Big data: lehetőség vagy veszély?

Big data: lehetőség vagy veszély? 

A Trump-modellről, részvényekről, adatbiztonságról, sikeres munkaerő-toborzásról szól a Piac & Profit friss száma, amelyben bemutatkoznak 2016 Üzleti Etikai Díjat nyert cégei is.
Bemutatkoznak az új Üzleti Etikai Díjas cégek

Bemutatkoznak az új Üzleti Etikai Díjas cégek 

Idén minden korábbinál több, összesen 10 vállalatot talált érdemesnek a zsűri az immár 17. alkalommal kiosztott Üzleti Etikai Díjra. A díjazott kis- és középvállalatok, nagyvállalatok és multinacionális cégek, számos különböző szektorból érkeztek. Megmutatjuk, mit és hogyan csinálnak!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Könnyebb hitelezés a cégeknek

Könnyebb hitelezés a cégeknek  

A Garantiqa 2026. június 30-ig meghosszabbított díjelengedéssel támogatja a beruházási hitelek felfutását.

Adózás

Most alakul át a vállalkozói kör

Most alakul át a vállalkozói kör  

Az októberi cégtrend szerint a társas vállalkozások továbbra is nyomás alatt vannak, miközben az egyéni vállalkozások körében élénkülés látható.

Cégblog

Látványos átrendeződés a kínai EV-piacon

Látványos átrendeződés a kínai EV-piacon 

A kínai járműgyártók többsége növelte az új energiafelhasználású járművek kiszállításait novemberben.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Most alakul át a vállalkozói kör

Most alakul át a vállalkozói kör  

Az októberi cégtrend szerint a társas vállalkozások továbbra is nyomás alatt vannak, miközben az egyéni vállalkozások körében élénkülés látható.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo