Utazásszervezők cikkek


Az utazásszervezőknél is véget ért végre a válság

Az utazásszervezőknél is véget ért végre a válság 

Újra elérte, sőt meghaladta az utazásszervező vállalkozások összesített nettó árbevétele a válság előtti 2008 évi szintet – derül ki az OPTEN cégadatbázisából. A 2008-as év 216 milliárd forintos forgalma után a szektor 2009-ben drámai árbevétel csökkenést volt kénytelen elkönyvelni, ahonnan évről-évre elért növekedéssel, csak a tavalyi évben sikerült újra meghaladnia a válság előtti szintet.
Fizetnek a pórul járt Malév utasoknak

Fizetnek a pórul járt Malév utasoknak 

Visszajuttatja a Nemzetközi Légiközlekedési Szövetség (IATA) a nála lévő Malév-pénzeket, így lehetővé válik, hogy az utazási irodákban vásárolt, de a csőd miatt már fel nem használható repülőjegyek után kártérítést kaphassanak az utasok - jelezte a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége (MUISZ).
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Látványosan olvad Elon Musk vagyona

Látványosan olvad Elon Musk vagyona 

Az amerikai vállalkozó vagyona egy nap alatt csaknem 34 milliárd dollárral csökkent.

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Klímablog

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés 

A benzines és dízel autók összesítve még mindig népszerűbbek, de az érdeklődés maradt a tavalyi szinten.

Gazdaság

Mit jelent az új magyar kiberbiztonsági stratégia a mindennapjainkra?

Mit jelent az új magyar kiberbiztonsági stratégia a mindennapjainkra? 

Ma már szinte lehetetlen úgy élni, dolgozni, tanulni vagy bármilyen ügyet intézni, hogy ne használnánk digitális eszközöket.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo