ügyfél-élmény cikkek


6+1 jótanács, amivel növelheti ügyfelei lojalitását

6+1 jótanács, amivel növelheti ügyfelei lojalitását 

A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Ezzel szemben a mindennapi feladatok ellátása mellett az ügyvezetőknek sokszor csak kevés idejük jut arra, hogy kiemelt figyelmet fordítsanak rájuk. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását.
Árbevételük ötödét bukhatják a cégek

Árbevételük ötödét bukhatják a cégek 

Egy vállalat számára a pozitív ügyfélélmény megteremtése ma már elengedhetetlen a kiváló üzleti eredmények eléréséhez. De akár meg is fordíthatjuk: a negatív ügyfélélmény jelentős versenyhátrányba hozhatja az adott céget. Sőt, akár árbevétele ötödét is bukhatja emiatt a társaság.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Rekordot döntött Elon Musk vagyona

Rekordot döntött Elon Musk vagyona 

Forbes magazin: Elon Musk vagyona elérte az 500 milliárd dollárt.

Cégblog

Komoly szigorítás jön a vendégmunkások foglalkoztatásánál

Komoly szigorítás jön a vendégmunkások foglalkoztatásánál  

Januártól a lejáró engedélyű munkavállalókat csak Fülöp-szigetekiekkel lehet pótolni.

Infokom

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt  

Miközben az AI-felkészültségünk javul, a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanságunk fokozódik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo