üdítő cikkek


Retró magyar márka tért vissza a boltok polcaira

Retró magyar márka tért vissza a boltok polcaira 

Már kapható.
Nagy változás jön a Pepsinél

Nagy változás jön a Pepsinél  

A hazai boltok piacain megtalálható Pepsi termékeket import helyett helyben fogják gyártani.
Ennyivel kevesebb a cukor az üdítőkben

Ennyivel kevesebb a cukor az üdítőkben 

Az értékek 45,5 százalékkal alacsonyabbak, mint 2010-ben voltak.
Veszélybe kerültek a cukormentes kóla kedvelői

Veszélybe kerültek a cukormentes kóla kedvelői  

Az aszpartámot az emberre nézve lehetséges rákkeltőnek minősítették.  
Valami nem stimmel a Fantával

Valami nem stimmel a Fantával  

Románia vizsgálatot kért.
Kevesebb cukrot iszunk az üdítőkkel

Kevesebb cukrot iszunk az üdítőkkel 

2010 óta összesen 43 százalékkal csökkent Magyarországon az üdítőitalok és gyümölcslevek átlagos cukor- és kalóriatartalma. A Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség korábban tett önkéntes vállalása szerint az alkoholmentes italok átlagos cukor- és kalóriatartalma 2020. év végéig 50 százalékkal lesz kisebb a 2010-es értéknél.
Fordulópont az újrahasznosításban

Fordulópont az újrahasznosításban 

Ahogy az üzleti szektor igyekszik egyre több fogyasztót rávezetni a körforgásos gazdaságban való részvételre, motiváció gyanánt gyakoribbá válnak az ajándékok és a kedvezmények. Elértük a fordulópontot: a Coca-Cola értékesebb ajándékot ad az italospalackot visszaszolgáltató vásárlóknak, mint amennyibe a megvásárolt termék került.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok

Nem mindenhol vevők a felújítandó lakásokra a magyarok  

Nyugat-Magyarországon a legnagyobb a kereslet felújítandó lakásokra.

Cégblog

Ilyen terméket vett a Pepcóban? Ne használja!

Ilyen terméket vett a Pepcóban? Ne használja! 

Gyermekeknek szánt konyhai eszközöket kellett kivonni a forgalomból.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo