Tudatos vásárlók cikkek
Már az otthoni étkezésnél is hívószó az egészség
Ma már az, hogy mennyire egészséges, amit eszünk, csaknem annyira fontos, mint hogy ízletes is legyen. A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel a hazai étkezési és főzési szokásokat.
Van pofája visszakérdezni a vevőnek?!
Az internet egyre nagyobb hatással van az építőiparra is. Az építőanyag-kereskedők 61, a kőműves és burkoló szakemberek 45 százaléka a saját bőrén érzi, hogy online tájékozódnak a lakossági építtetők, főleg a „csok-os” megrendelők. Képeket mutatnak, szakmai kérdéseket tesznek fel, néha tudálékosak, és sokan használják ki, hogy online bizony lehet olcsóbbat találni.
Van lehetőség a kistermelőknek!
Magyarországon már több mint 15 közösségi gazdaság működik, és egyre több gazdálkodó vág bele a közösségi értékesítés ezen új formájába, hogy biztosabb megélhetéshez jusson. A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) október 10-én képzéssorozatot indít, hogy így segítse a közösségi kezdeményezések elterjedését.
Egyre jobban megnézzük, mit veszünk
Európában egyre inkább előtérbe kerül a közösségi fogyasztás és a használt tárgyak adásvétele. Az európai válaszadók csaknem 30 százaléka, míg a magyarok 37 százaléka a korábbinál gyakrabban vásárol használt árucikket.