Troll cikkek


Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy

Van egy pont, amikor már nem vagy köteles kiszolgálni a vevőt, aki az agyadra megy 

Még ha nem is jogos, amit felpanaszol, az ügyfél elégedetlenségét és dühét szóban vagy írásban el kell ismerni, mint tényt, csak ezután lehet elkezdeni a kifogásolt probléma megoldását. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Ezért éri meg, ha újrakötjük lakásbiztosításunkat

Ezért éri meg, ha újrakötjük lakásbiztosításunkat 

Márciusban egy hónapig ismét rendkívüli – biztosítón belüli vagy más társasághoz történő – átkötési lehetőség nyílik a lakásbiztosításoknál.

Jogi kisokos

Az üzleti titkokkal való visszaélés a dolgozó távozása után is büntetendő

Az üzleti titkokkal való visszaélés a dolgozó távozása után is büntetendő 

Üzleti titkokkal való visszaélés miatt lett érvénytelen az ügyvezető munkaviszonyának közös megszüntetése.

Cégblog

Amerikai cég ellen vizsgálódik az MNB

Amerikai cég ellen vizsgálódik az MNB  

Megtiltották az OMR OIL LLC-nek, hogy Magyarországon jogosulatlanul bármely, az MNB engedélyéhez vagy bejelentéshez kötött tevékenységet végezzenek.

Klímablog

Fejenként 12 kiló textilhulladék keletkezik az EU-ban évente – ennek most véget vetnének

Fejenként 12 kiló textilhulladék keletkezik az EU-ban évente – ennek most véget vetnének  

Az uniós tagállamok képviselői és az Európai Parlament szerdán átmeneti megállapodást kötött az élelmiszer- és textilhulladék csökkentését szolgáló új szabályokról.

Infokom

Mitől tartanak igazán az informatikai vezetők?

Mitől tartanak igazán az informatikai vezetők?  

Mindössze a cégek fele számít informatikai büdzséjének bővülésére az idén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo