Tőzsdei megjelenés cikkek


Mit kell tudnunk a KKV Tőzsdéről?

Mit kell tudnunk a KKV Tőzsdéről? 

Egyre többet lehet arról hallani, hogy deklarált gazdaságpolitikai cél a KKV-k szabályozott piacra lépésének könnyítése. E cél érdekében egyrészt a BÉT létrehozta az Xtend programot, másrészt a KKV-k a Tőzsdefejlesztési Alap forrásait is igénybe tudják venni a piacralépés megkönnyítése érdekében. Az Xtend Magyarországon eddig nem látott módon egyszerűsíti a forrásbevonást, amelyre azonban már eddig is számos nemzetközi példa szolgál alapul. Az ilyen KKV piacokat a „hagyományos” tőzsdével ellentétben multilaterális kereskedési platformoknak (MTF) hívjuk. Az alábbi cikkben a Dr. Pintér Attila Ügyvédi Iroda közreműködésével az MTF legfontosabb jellemzőit gyűjtöttük össze.
A Széchenyi Tőkealap viheti tőzsdére a kkv-kat

A Széchenyi Tőkealap viheti tőzsdére a kkv-kat 

A Nemzeti Tőzsdefejlesztési Alap alapkezelőjének kiválasztására kiírt pályázat nyertese a Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt. lett. Az alapkezelő feladata a hazai kis- és középvállalkozások támogatása, megerősítése, és a tőzsdei megjelenésüket elősegítő tőkebefektetések megvalósítása lesz.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez  

340 milliárd forint áll rendelkezésre vállalati innovációs pályázatokra.

Adózás

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV  

A NAV az elmúlt időszakban több olyan vizsgálatot folytatott le, mert a kifizetők hibás járulékbevallásokat adtak be.

Cégblog

Kibertámadás verte tönkre a brit autóipart

Kibertámadás verte tönkre a brit autóipart 

Több mint hét évtizedes mélypontra zuhant a brit autóipar termelése szeptemberben a Jaguar Land Rover elleni kibertámadás miatt.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo