Tész cikkek


A cél: együttműködés minden szinten

A cél: együttműködés minden szinten 

„Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és várni, hogy az eredmény más legyen.” Ez az Einstein-idézet áll mottóként a BANTESZ – Állattenyésztő és Növénytermesztő, Feldolgozó, Értékesítő Szövetkezet honlapján. Medve István, a szervezet elnöke és az együttműködésben részt vevők persze nem őrültek, és nem is tartják magukat annak, viszont újra és újra megpróbálkoznak azzal a nem könnyű – vagy szinte lehetetlen? – feladattal, hogy hatékony együttműködésre bírják Észak-Magyarország és környéke számos agrártermelőjét. De nem csak őket. A cél: együttműködés minden szinten. Együttműködni az emberekkel, a településekkel, az oktatási intézményekkel, és az embereket is az egymással való együttműködésre ösztönözni. A szövetkezet honlapja 6000 vidéki munkahely megteremtését ígéri, ebből most 70 került elérhető közelségbe egy hamarosan induló és még ez évben lezáruló beruházás révén.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Pénzszerzés

Ilyet még nem láttunk: mindent letartolt az Otthon Start

Ilyet még nem láttunk: mindent letartolt az Otthon Start  

Októberben 257,57 milliárd forint összegben kötöttek a magyarok lakáshitel szerződést. Ekkora még sosem volt a volumen egyetlen hónapban sem.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo