Termelő cikkek


Mennyit ad érte, ha magyar?

Mennyit ad érte, ha magyar? 

Az online és az offline üzletekben egyaránt növekvő tudatossággal jár-kel a magyar vásárló.  Minden második hazai érdeklődő például kifejezetten a helyit keresi – derül ki a Cetelem kutatásból. 
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben

A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben 

Új hitelprogramok várnak a kkv-kra.

Társadalom

Az oroszok az ukrán háború után is destabilizálni akarják majd a világot

Az oroszok az ukrán háború után is destabilizálni akarják majd a világot 

NATO-főtitkár: Oroszország destabilizáló erővé válik Európában és a világban.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo