Telefonos ügyfélszolgálat cikkek


Már nem a gyárakban veszélyeztetik a legtöbb ember munkáját a robotok

Már nem a gyárakban veszélyeztetik a legtöbb ember munkáját a robotok 

Nem a fizikai robotok, hanem a chatbotok jelentik a legnagyobb veszélyt az emberi munkahelyekre – írja a BBC. Nemcsak az operátorok, a speciális kérdésekre válaszoló ügyfélszolgálati munkatársak sem lehetnek nyugodtak.
Nagy a forgalom a MABISZ ügyfélszolgálatán

Nagy a forgalom a MABISZ ügyfélszolgálatán 

A Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) 2010. szeptember 1-je óta működő ügyfélszolgálatához 2016 negyedik negyedévével bezárólag már 149 922 megkeresés érkezett. Továbbra is a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással (kgfb) kapcsolatos kérdések a leggyakoribbak, és a tavalyi évben is a telefonos megkeresések domináltak - olvasható a Mabisz közleményében.
Ezekre figyeljünk, ha menő webshopot akarunk

Ezekre figyeljünk, ha menő webshopot akarunk 

A webes értékesítés még mindig az ígéret földje sokak számára. Az Ecommerce Expo mini előadásaiból szemezgetve végig megyünk azokon az alapkérdéseken, amiket el kell döntenünk, mielőtt belevágunk az online kereskedelembe.
Így lehet pénztermelő az ügyfélszolgálatból

Így lehet pénztermelő az ügyfélszolgálatból 

A cégek sajnos sokszor szükséges rosszként tekintenek az ügyfélszolgálat üzemeltetésére, pedig kellő figyelemmel ebből akár bevételtermelő egység is válhatna.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Karácsony után jött a kijózanodás: kölcsönből élünk tovább

Karácsony után jött a kijózanodás: kölcsönből élünk tovább 

A karácsonyt követő napokban az üzletek szinte az ünnepek előtti forgalmat bonyolítják.

Jogi kisokos

Halasztott fizetés? Szigorúbb szabályok jönnek

Halasztott fizetés? Szigorúbb szabályok jönnek  

Nem tűnik el a halasztott fizetés, csak szabályozottabb lesz.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo