Telefonos ügyfélszolgálat cikkek


Már nem a gyárakban veszélyeztetik a legtöbb ember munkáját a robotok

Már nem a gyárakban veszélyeztetik a legtöbb ember munkáját a robotok 

Nem a fizikai robotok, hanem a chatbotok jelentik a legnagyobb veszélyt az emberi munkahelyekre – írja a BBC. Nemcsak az operátorok, a speciális kérdésekre válaszoló ügyfélszolgálati munkatársak sem lehetnek nyugodtak.
Nagy a forgalom a MABISZ ügyfélszolgálatán

Nagy a forgalom a MABISZ ügyfélszolgálatán 

A Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) 2010. szeptember 1-je óta működő ügyfélszolgálatához 2016 negyedik negyedévével bezárólag már 149 922 megkeresés érkezett. Továbbra is a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítással (kgfb) kapcsolatos kérdések a leggyakoribbak, és a tavalyi évben is a telefonos megkeresések domináltak - olvasható a Mabisz közleményében.
Ezekre figyeljünk, ha menő webshopot akarunk

Ezekre figyeljünk, ha menő webshopot akarunk 

A webes értékesítés még mindig az ígéret földje sokak számára. Az Ecommerce Expo mini előadásaiból szemezgetve végig megyünk azokon az alapkérdéseken, amiket el kell döntenünk, mielőtt belevágunk az online kereskedelembe.
Így lehet pénztermelő az ügyfélszolgálatból

Így lehet pénztermelő az ügyfélszolgálatból 

A cégek sajnos sokszor szükséges rosszként tekintenek az ügyfélszolgálat üzemeltetésére, pedig kellő figyelemmel ebből akár bevételtermelő egység is válhatna.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo